6

595 27 8
                                    

Göz yaşımı sildim. Güçlü ol oğlum. Buse seni böyle görmemeli.

"... Güzelim, seni çok seviyorum."

Yoğun bakımın camını milyon kez vuran kişiye baktım. Patladınız dimi?

"Ne? Şurada geleli 4 dakika olmuş-"

"Reis yalnız sen geleli 6 buçuk dakika oldu."

"Buse! Sen ?"

Kahkaha attığında onun o melodik kahkahası ile kalbimde ki hissi tarif edemezdim. Sen hep gül be güzelim.

"Uyanıktım. Bu kadar çok mu seviyorsun beni? Daha unicornlarımız olacak demeler. İsimlerini düşündünüz mü Alihan Bey?"

Cadı geç tabi dalganı.

"Alişimize arkadaş da mı gelmesin güzelim. Vallahi alınır evladımız."

Aliş dediğim de bakışlarını kaçırmıştı.

"Buse, o geceden sonra konuşmama fırsat vermedin ama. Ben seni çok seviyorum be güzelim. "

Buse yutkundu. "Bende seni seviyorum Aliş. Ama üzgünüm ki o hikâyelerde ki başrol de  olan prenses ben değilim. Hem ben sana mutlu bir hikaye de vade demem. O yüzden lütfen bugünden sonra bir daha gelme buraya."

"Hayır hayır... Buse'm saçmalama benim hikayemde ki o aşık olduğum kız sensin. Bizim hikayemiz klişe olmayacak. O hikayeler de hep mutlu son var. Biz sonsuz olacağız. Ve her gün buraya gelip seni darlayacağım. Hem-"

"Beyefendi artık çıkmanız lazım."

"Ya abla iki dakika bekle. Heh! Buse'm-"

Austin ve Utkunun kollarımdan tutup dışarı çıkartmaya başladıklarında

"BUSE SENİ SEVİYORUM! Ya abi bırakın tamam. "

Utku  kafama vurdu.

"Lan kaşmer! Senin yüzünden biz giremiyoruz.  4 dakika durduktan sonra niye çıkmıyorsun. Bak kardeşimi de elleyip öptün tilt oldum sana ."

1 Hafta Sonra Buse

Iyy iç ses duydun mu sende? İlk defa ve son defa sana katılıyorum. Kız çok haklıymışsın bu kadın nasıl anne?

"Evet kalabalık da gittiğine göre başbaşa kalmış bulunmaktayız canım ailem. İyi ki babacım seni dinlemeyip kaçmışız. 10 bin dolara beni bırakan insanların annelik babalık  yapacak olması gülünç. "

Şöyle anlatayım size. Zaten ölecek olmam ve bu zamana az kalmasında hepimiz hem fikiriz. Babama ben onları istemediğimi söylemiştim. Çünkü gerçekten kadın ve adam sürekli olay çıkarıyordu. Başka da bir şey yaptıkları yoktu. Babamda onlara nazikçe söylemişti. Daha sonrasında da kadın ve adam para istemiş. Babamda vermişti. Çocuklarına bile haber etmeden toz olup gitmişlerdi. Sadece 10 bin dolarımıza üzülmüştüm. Vallahi yazık günah. 

Austin" Ne biçim insanlar."

Eva "Aman gitmeleri iyi oldu diğer türlü her gün kavga çıkartıyorlardı. "

Eva aslanım alnından öpeceğim. Uyuz doktor içeri girdiğinde 

"Ama sizi uyarmıştım. Lütfen bir kişi kalsın içeride. Herkesi alamayız. "

Sen benim sabrımı çok sınadın ama.

"Paçozluk yapma. Onlar herkes değil. Ailem ile  zaten şurada kalmış üç beş günümüz ne yapayım duvarlarla mı konuşayım. Zaten şu absürt tüpü de taktın. Onu da geçtim enfeksiyon var cartı curtu var derken 1 hafta yoğun bakımda kaldım içeri kimseyi de almadın. O yüzden sana gıcığım." 

Ölüme Bir AdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin