Baktığında mazi yaradır geride kalana
Kaçtığın anılar kaçtıkça yapışır yakana2 üniversite okuyorum :)
İkisinde de vize haftası :)
14 dersim var :)
Toplam 90 üniteden sorumluyum :)
Ders çalışmak yerine gelip burada bölüm yazmakla uğraşıyorum :)
Kesin uzayacak okullarım ama olsundu burası daha önemli :))
E hadi okuyun bari :))
✨✨
"Bu ne iğrenç bir teklif böyle?! Bunu ne sen söyledin ne de ben duydum Furkan."
Sinirle elimi saçımdan geçirdikten sonra derin derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştım.
İki saattir söyledikleriyle beni delirtmişti.
Hiç duymaması gereken şeyler duymuş, öğrenmemesi gereken gerçekleri öğrenmişti ve şuan bunu bana karşı kullanmaktan çekinmiyordu. Arkadaş kalmaya karar verdiğimizde onun düzgün bir insan olduğunu düşünmüştüm ancak görünen o ki insanları tanımadan hemen karar vermemek gerekiyordu.
Mesela Efdal'de de aynı şey olmuştu.
Düşündüğümün çok aksi biri çıkmıştı.
"Hemen kestirip atma Arsen. Lütfen önce bir düşün. Ben kabul edebiliyorsam sen neyin nazını yapıyorsun ki anlamıyorum?"
"Naz mı? Naz mı?! Furkan senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu? Bana sevgilin varken benimle de sevgili ol diyorsun. Onu ayakta uyutup birlikte olalım diyorsun."
"Şuan çok mu farklı bir şey yapıyorsun sanki? Onu ayakta uyutmuyor musun?"
"Haddini aşıyorsun. Sana olan ufacık saygımı da kaybetmeme neden olma lütfen."
"Arsen, senden gerçekten çok hoşlanıyorum. Seni o takıntılı, hasta çocuktan çok daha mutlu edebilirim. Bunu biliyorsun. Benim daha iyi bir seçenek olduğumun sen de farkındasın!"
"Hah! Sen mi Efdal'den daha iyisin? Kime göre? Neye göre?"
"Kime sorarsan sor aksini iddia etmez Arsen. En basitinden ikimiz aynı sınıfta okuyoruz, aynı mesleği yapacağız, aynı hayat şartlarına sahibiz... Karakterlerimiz bile benziyor. Seninle o gün kafede nasıl da iyi anlaşmıştık, hatırlasana. Sen onca zaman o çocuktan kaçtığın halde ilk buluşmamızda bana gayet samimi davrandın. Şimdi onun benden daha iyi olduğunu söylemeyeceksin herhalde. "
" O zaman Efdal'i tanımıyordum, artık tanıyorum. Ayrıca bu ne saçma bir düşünce tarzı ya? İkimiz de aynı dünyada nefes alıyoruz diye de bahane sun istersen. Efdal de bizimle aynı okulda farkındaysan. Farklı dünyaların insanı değiliz yani. "
"Anlayamıyorum. Neden bu kadar inat edip direniyorsun? Sen onu sevmiyorsun bile!"
"Seviyorum!"
Furkan'ın bıkkınlıkla büzüşen yüzü bağırışımla şokla gerildiğinde benim de ondan aşağı kalır bir yanım yoktu açıkçası.
Seviyorum mu?
Seviyor muyum?
Sevmek mi?
"Yalan söylüyorsun."
Furkan inanmak istemiyormuş gibi başını iki yana salladığında ben de yalan söylüyorum sandım ama sanki söylemiyor gibiydim de.
Ne demek seviyorum ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölünce Sevemezsem Seni <𝓣𝓪𝓶𝓪𝓶𝓵𝓪𝓷𝓭ı>
Jugendliteratur"Benden ne istediğinizin farkında mısınız siz Nazende Hanım?" "Bir anne olarak oğlumun mutluluğunu istiyorum. Arsen, Efdal seni çok seviyor. Benim oğlum ölüyor ve son zamanlarında yanında istediği tek kişi sensin. İsminin anlamını biliyor musun?" "K...