Mister CEO 💌❣️- 𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁 𝟷𝟿

1.7K 287 22
                                    

Mister CEO ❣️💌❣️

❣️💌 .. Life Plays a
Sweet Melody
And
He Dances
To Its Tune .. 💌❣️

[19]

____________❣️____________

Previous Episode (18)

YiBo නිකටට ඇඟිල්ලකුත් තියන් කල්පනා කරන්න ගත්තේ මුකුත් මතක නෑ වගේ.

"..අර සර් මමීට කිව්වේ..?"

YiBo ට හිනා ගියේ Xiao Zhan නුත් මමී කියද්දි.

"..අහ් ඒකද..??"

"..ඕ.. ඕ.."

Xiao Zhan බිම බලාගත්තේ YiBo මොන විදිහේ උත්තරයක් දෙයිද කියලා හිතාගන්න බැරුව.

❦❦❦❦❦

Xiao Zhan බලන් හිටියේ තමන් දිහා බලාගෙන හිනාවෙන YiBo දිහා. ඇත්තටම කිව්වද, බොරුවට කිව්වද, නැත්නම් කොල්ලව විහිළුවක් වෙලාද කියලා Xiao Zhan ට හිතාගන්න බෑ.

"..කම් හියර්.."

Xiao Zhan හිමින් හිමින් YiBo ලගට ලංවුනේ බයෙන් වගේ. මේ දේවල් වල අන්තිමට තමන්ට මොනා වෙයිද කියන ප්‍රශ්නේ කොල්ලගේ ඔළුවේ හැමවෙලේම වැඩ කරනවා. මේ සේරම ඉවර වෙලා අන්තිමට ඉන්න හිටින්නවත් තැනක් නැතිවෙයිද කියලා කොල්ලට හිතුණේ කීවෙනි පාරටද කියලා හිතාගන්න බෑ.

බිම බලන් ඉන්න Xiao Zhan ගේ නිකටින් අල්ලලා YiBo කොල්ලාගේ ඔළුව ඉස්සුවේ ඒ මූණට එබෙන ගමන්.

"..ඒ කියපු හැමදේම ඇත්ත.. දැන් ඒක ගැන කතා කරන්න වෙලාවක් නෑ.. උඩට වෙලා ඉඳගෙන වැඩ ටික කරන්න.. ඔයාගේ කූ කූ ඩොක්ටර් එයි දැන් ඔයාව ⁣චෙක් කරන්න.. මම ගිහින් මමී එක්ක කතා කරලා එන්නම්.."

YiBo නැමිලා ලයිට් කිස් එකක් Xiao Zhan ගේ ලිප්ස් උඩින් තිබ්බේ කොල්ලගේ මූළු මූණම බීට් අලයක් වගේ තද රතු පාට වෙද්දි. හැමදේම හරි ඉක්මනට වෙනවා කියලා Xiao Zhan ට හිතුණේ කට කොනකින් හිනාවෙන වෙවී රූම් එකෙන් එළියට යන YiBo දිහා බලාගෙන. YiBo රූම් එකෙන් ගියාට පස්සේ Xiao Zhan ඇඟිල්ලකින් තොල් දෙක අතගෑවේ ඒ වෙච්ච දේ හිතාගන්න බැරුව.

'එයා ඇත්තටම මාව කිස් කරාද..?'

කොල්ලා අත් දෙකෙන් මූණ වහගෙන එක තැන උඩ පැන්නේ ලැජ්ජාව වැඩිවෙලා. එහෙම්ම ඇඳ උඩට නැගලා කොල්ලා ලැප්ටොප් එක ගත්තේ මිස් වුන වැඩ ටික චෙක් කරන්න.
YiBo පහලට ගිහින් ⁣ටික වෙලාවකින් Liu Haikuan උඩට ආවේ Xiao Zhan ලැප්ටොප් එකට ඔළුව ඔබාගෙන ඩොකියුමන්ට්ස් ගොඩක හිර⁣වෙලා ඉද්දි.

Mister CEO 💌❣️Where stories live. Discover now