Měla pocit, že padá. Ne z koštěte, spíš do hluboké, husté hmoty, tmou, která si ji podávala z ruky do ruky a ona se nořila stále níž. Nakonec procitla do stejné tmy, jíž čelila ve snu.
Pokoj kolem sebe nepoznávala. Na opěradlech židlí viselo oblečení, jak se ho tam někdo ladem a skladem pokusil uklidit, jen aby se neválelo na zemi, a nikdo z majitelů čtyř postelí nevlastnil mudlovský budík, aby se mohla ujistit, kolik je hodin.
Touka se vrávoravě vytáhla do sedu a bolest jí vystřelila hned do několika částí těla. Což avšak - nebyla si jistá, jestli bohu dík nebo žel - okamžitě přebil šok, jenž jí projel celým tělem, když si všimla, že závěsy na postelích nejsou v kombinace medově zlaté a chrabře rudé, jak si tomu stihla zvyknout u nich v ložnici.
Tady se snoubila stříbrná s jedovatě zelenou.
Zadusila výkřik obvázanou dlaní. Netušila, jestli má infarkt, měla k tomu každopádně blízko, a vůbec to nezlepšovalo vedomí, že nemá ponětí, jak se sem dostala. Odtáhla ruku od svých úst a i rukáv lemovaly tyhle dvě zmijozelské barvy, jako by to byl výsměch. Skoro se jí v hlavě vynořila slova jejího otce, který ji varoval, že s hady si nikdy nic nemá začínat, a do krku se jí nahrnula žluč.
,,Kdybys jen tušila, milá Hawthornová," ozval se odkudsi chraplavý hlas a Touka málem vykřikla, neboť si vůbec nevšimla, že by se dveře v posledních pár minutách otevřely. Teď tam nicméně stál kluk s jizvou přes celý obličej a založenýma rukama na prsou a jen na ni upíral pronikavý pohled. ,,Jak nepříjemné bylo, když uprostřed noci přišel Reg z hlídky a okamžitě nás vyhodil z pokoje."
Touka na něj zírala jako na zjevení, jako kdyby na ni promlouval latinsky.
,,Vidím, že nemáš slov," pokračoval Darren nevzrušeně, ,,ale tys aspoň nemusela spát na zemi, ale v posteli samotného Reguluse Blacka. Bacha, to se fakt nepoštěstí jen tak někomu."
Darren si živě pamatoval ten záblesk něhy na Regově obličeji, když malou Nebelvírku ukládal do postele a odhrnoval jí vlasy z obličeje. Tolik soucitu v jeho bezcitné tváři neviděl od dob, co se ho ve čtrvtém ročníku rozhodl políbit.
K jeho nevýslovnému překvapení se dívka vymrštila z postele, sebrala hromádku svého oblečení, která ležela na zemi, a vztekle se rozešla jeho směrem. Kdyby nebyl z čistokrevného rodu plného oblud, snad by se jí lekl.
,,Kde je?" vyrazila ze sebe chraplavě a vůbec to nevyznělo tak, jak chtěla. Své kalhoty si tiskla k hrudi - zakryté díkybohu košilí -, takže kdokoli by stanul za ní, měl by naprosto dokonalý výhled. O tom se přesvědčil sám Regulus Black, který zrovna vyšel ze dveří na opačné straně pokoje.
Cítil, jak ho polilo teplo, a rychle se otočil. Byl v tu chvíli ale rudý jak rak a s dýcháním měl takový problém, že už pár chvil zadržoval dech.
Připadalo mu to jako ve zpomaleném záběru, když se na něj tmavovláska otočila a zabodla do něj své oči, které jako by během pár vteřin ztratily všechnu teplotu a teď div ledově neštípaly. Vlasy měla rozcuchané a byla... tak nádherná. Tak neskutečně hříšně nádherná.
Dny plynuly a co nevidět se slily ve šmouhu něčeho, co matně připomínalo čas. Minuly hodiny učení se na zkoušení z různých předmětů a Regulus ani Touka se nesoutředili tak, jak by chtěli. Byli oba tak nějak zahrabaní v sobě. Navzájem. A vůbec ne hezkým způsobem.
,,To už je tenhle tejden pátá hádka, nechcete se uklidnit?" vřískala Dorcas, když na Regula, toho věčně dokonale upraveného prefekta zmijozelské koleje, přiletěl obsah tmavovlásčina kotlíku.
ČTEŠ
Born to make history || Regulus Black fanfiction
FanfictionOba se narodili, aby se zapsali do historie; oběma se to nakonec i zdárně povedlo. Průšvihářka bez původu a upjatý čistokrevný prefekt. Touka Hawthornová, o níž se proslýchá, že byla před nedávnem vyloučena ze školy Ilvermorny v Americe, se jednoho...