Prolog

343 17 0
                                    

trailer⬆

Při pohledu na ni byste ji považovali za tu nejméně pravděpodobnou bytost zavlečenou do špinavého průšvihu. Její jasně hnědé oči byly tak nevinné, její slova s líbezným podtónem, schopna podmanit si takřka každého. Každopádně nejeden člověk poznal, že se pod nimi skrývají trny.

A to i on. Dalo mu to sice zabrat, ale jako první pochopil že není tak čistá, jak se zdá - když si navzájem začali dělat naschvály. Ale už tehdy pro něj byla vším. Kyslíkem, jehož trhavými, splašenými nádechy vháněl do plic. Kvítím na louce a hvězdami probdělých nocí. Potápěl se. Padal. A přitom se s ní cítil tolik naživu.

Každý velký příběh začíná zvratem; a pro něj nastal, když se najednou ve dveřích objevila ona, dívenka nečistého původu, a on od ní nemohl odtrhnout oči. Jeho srdce se pro ni rozštěpilo na několik kusů, vždy, když se do ní zamiloval víc.

Všechny jeho zásady byly náhle pryč, jako by neexistovaly. Neexistovalo ani jeho rodinné heslo hlásající navždy čistý, ani jeho důvěra v čistou krev či oddanost nesprávnému člověku. S ní byl jako ve snu. A probouzet se nechtěl.

Oba se narodili, aby se zapsali do historie; oběma se to nakonec zdárně povedlo. Ať navždy do srdcí svých blízkých, či do učebnic, z nichž učil profesor Binns dějiny čar a kouzel. Ona s její nezlomnou pozitivní aurou a on svým hrdinským činem. Neměli se nikdy setkat, a přesto...

Kdykoliv ji načapal při procházce při měsíčku či při vyvádění nepravostí, cítil se o tolik líp. A to ne proto, že jí mohl strhnout body nebo jí to oplatit, neb práskání bylo nemyslitelné. Zamiloval se. Zamiloval se do Nebelvírky bez původu.

To byl jeho rok 1978. Vhodné by ale bylo přesunout se tam, kde to všechno začalo, a to když Touka obdržela jistého huláka z Kouzelnického kongresu v USA. 

Born to make history || Regulus Black fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat