Josh
K narozeninám jsem dostal poukaz na masáž.No jsem zvědavý.Když už stojím před dveřmi v županu,docela se bojím toho,že to bude nějaká starší žena.Ale zaklepu.Nic se neozívá,tak tedy vejdu.Stojí tam nějaká holka.Když se otočí,nemůžu z ní odtrhnout oči je fakt hezká.Pak uslyším ,,Ahoj''Když to vysloví připadámi jako bych nerozuměl.,,Co....jo ahoj''Trochu zčervenám. Ale seberu odvahu a jdu blíž se představit ,,Já jsem Josh''A mile se na ni usměju.Ona na mě jen kouká a pochvíli se zeptá.,,Já jsem tvoje masérka??''Trochu divná otázka.Pomyslím si.,,No asi jo''a znovu se na ní usměji.Ale ona jenom řekne,,Tak si tady lehni''A já jen kyvnu a lehnu si.
Pochvíli se zeptá.,,Tak můžem začít??''Já jen kývnu,že jo.Pak ke mě přistoupí a řekne,,uvolní se''Já se uvolním a nechám se unášet pocity z toho jak mě masíruje.Jenže se pak něco děje v mých boxerkách.Já po chvíli pochopím,že každý její dotek mě čím dál tím víc vzrušuje.Ale než se stačilo něco stát tak jsem se zvedl a běžel na záchody.A zavřel jsem se v té hned první kabině.,,Jsem idiot''Řeknu si pro sebe ale uslyším z vedlejší kabiny smích.Když jsem se zklidnil tak jsem se vrátil ale nejdřív jsem si vzal na sebe župan a vstoupil jsem za se do vnitř,,Pardon.....Ale no...''nevěděl jsem co říct za omluvu,ale inkstiktivně jsem si dál ruce mezi nohy a ona to asi pochopila,protože se začala strašně moc smát a já sní.,,To...je dobrý''Řekla po zklidnění.,,Prosím tě běž''a ukazála ke dveřím.Ja jen kývl hlavou a odešel.I na chodbě byl slyšet ten její smích a nad tím jsem se musel pousmát.
No doufám,že se líbilo.:-D
-N
ČTEŠ
I love you.....forever
FanfictionKdyž jsem se koukla do tvých očí a ty do mých,věděla jsem,že tě miluji. Tak proč si odešel a nechal mě tu?!? Izabella je normální holka. A Josh filmová hvězda. Vydrží spolu nebo ne. 13+ Může obsahovat intimní chvíle.