_28

68 9 2
                                    

Isabella

Už je to týden,ale to je to poslední co me dnes trápí právě jdu k doktorovi,protože mám raní nevolnosti a vynechala mi menstruace.Aria si mysli,že jsem těhotná,ale to je blbost,protože jsme vždy použili kondom.Vím,že není spolehliví,ale prostě si to nechci přiznat.

,,Jste těhotná"Řekl mi doktor a já na něj vykulila oči.,,To musí být omyl"Řekla jsem nahlas to co jsem si myslela.,,Ne není....Jste na začátku 2 měsíce."(možná to trochu nepasuje ale to je jedno.)
Řekl a při tom se usmál.Já jen seděla a nevěděla co k tomu dodat.Doktor postřehl,že z toho nejsem dvakrát moc nadšená a nabídl mi.,,Můžete jít na potrat."Ano na dítě je ještě brzy,ale na potrat nikdy.,,Ne...to...je dobrý a já už půjdu....Nashle"A odešla jsem.Hned jsem volala Arie,protože jsem se bála Joshovi reakce.,,Ario rychle přijeď ke me domů"Bez toho aby mi odpověděla tak jsem to típla.

Cestou domů jsem se rozhodovala jestly to Joshovi říct nebo ne a neřeknu mu to teď ale až přijede.U dveří už stála Aris.,,No kde jsi???"Zeptá se me s úsměvem,ale když viděla můj strapeny pohled,hned jí úsměv z tváře zmizel.,,Co se stalo??"Zeptá se.,,Jsem těhotná."Řeknu bez emocí a jdu odemknout.,,Ale to je dobře...nebo špatně??''Znovu se zeptá.Já se na ní otočím a jen mills rameny.,,J-já n-nevím."Rozbrečela jsem se.Ani nevím proč brečim.Ale potřebuju Joshe.Aris mě bez váhání chytla a objala.,,To bude dobrý"Konejšila me a já jen plakala.Ale asi po ani ne čtvrt hodině jsem se vzchopila.A zníčeho nic jsem dostala chuť na palačinky se zmrzlinou.,,Jdem si udělat palačinky se zmrzlinou."Rozkázala jsem.Aria nae vyjeveně koukala.A já se začala smát jejímu pohledu A nakonec jsem byla ráda a těším se na naše dítě.

Tak omlouvám se za trochu větší zpoždění....a už jen 3 kapitoly do konce....takže se máte na co těšit....
-N

I love you.....foreverKde žijí příběhy. Začni objevovat