Josh
Když jsem přišel do kuchině,Bella dělala snídani a zpívala.Falešně,ale to mi bylo jedno.Tak jsem se jen usmál sám pro sebe a šel jí obejmout ze zadu.Položil jsem hlavu na její rameno a ucítíl jak se usmál.Dělala tousty.,,Ahoj.''Koukla na mě a já jí políbil.,,Ahoj''Odpověděl jsem jí.,,Co budem dneska dělat??'' Zeptal jsem se,když jsme snídali.Zamyslela se.,,No já se asi koukni po nějaké práci.''A hned mě napadlo co by jsme mohli dělat.,,Dneska je pátek...viď??''Zeptal jsem se jí a ona nechápavě přikývla.Na to jsem se jen usmál.,,Pojedeme do lázní.''
Isabella
Po tom co mě pozval do lázní hned rezervoval náš pobyt a my si mohly jít balit.Ani se mě nezeptal jestly chci jet.Ale já chci,takže co to řeším.Hodně se těším,protože to bude náš první společný výlet.Už mám vše co potřebuju zbaleno.Jen nevím včel pojedu.Nakonec jsem si vzala obyčejné černé legíny,bílé tílko a černý svetřík.
Sedím v kuchini na lince a jim toist co zbyl ještě ze snídaně a čekám na Joshe.Ten je snad horší než holka,co tam tak dlouho dělá.Asi 5 minut jsem tam seděla a pak jsem slyšela jak jde po schodech,tak jsem se šla kouknout.,,No kde jsi??''Zeptala jsem se ho s úsměvem.,,Promiň...musim přece vypadat k světu,když jedu do lázní.''Zasmál se a já po něm hodila tričko,co měl přehozené na zábradlí.,,Tak pojď.''Vykřikla jsem a byla nehorázně natěšená.Obuli jsme se a šli směr auto.Když jsme naložili kufry,mohly jsme konečně vyrazit.
Tak dneska vám sem dám ještě jeden,protože nevím jestli zítra něco přidám.
-N
ČTEŠ
I love you.....forever
FanfictionKdyž jsem se koukla do tvých očí a ty do mých,věděla jsem,že tě miluji. Tak proč si odešel a nechal mě tu?!? Izabella je normální holka. A Josh filmová hvězda. Vydrží spolu nebo ne. 13+ Může obsahovat intimní chvíle.