_3

120 13 1
                                    

To mě doopravdy dostalo.On se fakt vzrušil.I potom co odešel jsem se asi 10 minut smála.Když jsem se uklidnila šla jsem na recepci.A Melinda na mě hned začala řvát.,,Cos mu prosím tě udělala?!? Nejsi tu ani je dva dny a už odháníš zákazníky?!'' Já nevěděla co na to mám říct tak jsem jen pokrčila rameny a svěsila hlavu.,,Tak víš co?''Koulla se na mě rudá vzteky.,,Máš padáka!!''Já na ní zírala,ale o tak jsem řekla klidným hlasem,,ok"A odešla se převlíknout.

Když jsem odcházela,Melinda na mě ještě zakřičela.,,Na ten ples ale půjdeš!!!'' A no jo dneska je ten charitativní ples.Aniž bych odpověděla tak jsem vystřelula ze salónu a volala mé nejlepší kamarádce Arie.,,Z telefonů se ozvalo.,,Ano?''A já aniž bych pozdravila jsem hned spustila,,Potřebují šaty na ples!''Chvíli bylo ticho.A pak se ozvalo.,,No tak pojď tedy ke mě,popelko."Nad tím jsem se musela jen zasmát a odpovědět.,,Za deset minut mě tam máš,kmotřičko''A zavěsila jsem.

Ukázala mi asi desatery šaty a ani jedny se mi nelíbili.,,No to byli asi poslední.'' Zaslechla jsem od ní ze skříně kde byla schovaná až po pas.,,Takže královna plesů nemá žadné dobré šaty?"Zavtipkovala jsem,,Haha.....buď ráda,že ti pomáhám...a nemáš být tak vybíravá!''Okřikla mě a dál se hrabala ve skříni.A já si šla prohlédnou znova ty šaty.A všimla jsem si jedných,které jsem si musela přehlídnout.Byli modré a nad kolena.Tak jsem si je zkusila a houkla na Ariu.,,Ario...a co kdybych si poučila tuhle??''Ona vykoukal ze skříně a jen podotkla.,,Páni...sekne ti to.'',,Můžu si je vzít??''Zeptala jsem se a udělala psí oči.,,No jasně''Usmála se a začala mi dělat něco s vlasy a pak mě namalovala.

Když byla hotová tak mi podala bílé lodičky a řekla.,,Tak se běž podívat.''A já šla k jejímu zrcadlí a nemohla uvěřit co vidím.,,Páni''Vypadlo ze mě.Měla jsem na sobě bílé lodičky,tu modrý šaty nad kolena,světle modré stíny a vlasy byli učesané a upravené.Ne tak jak je nosím obvykle.Rozcuchané do všech stran.Když Aria přišla ke mě tak mi řekla,,Nestíháš''A já se koukal hned na hodiny a ano jo je za deset minut osm a v osm tam mám být.Hned jsem jí poděkovala,vlepila pusu má tvář a vyrazila ať to stihnu.

Já vím teď to bylo nic moc ale ono se to rozjede.
-N

I love you.....foreverKde žijí příběhy. Začni objevovat