Josh
Po 2 měsících
Zkončili jsme dřív a já mohl jet domů o měsíc dřív.Hrozně jsem se těšil.Belle jsem to neřekl kvůli tomu abych jí překvapil.Když jsem vystupoval z taxíku vyděl jsem Logena jak vychází z našeho domů.Ne....pomyslel jsem si.A rychle jsem si vzal kufry a zaplatil a rychlím krokem šel k našemu domu.Nevěděl jsem co tam dělal.A toho se bojím....bojím se, že mě podvedla...to je blbost.pomyslel jsem si,ale nebyl jsem si tím jistý.Dalo by se říct,že jsem skoro rozrazil dveře.Uviděl jsem stát Bellu jak ještě stála v chodbě.Když mě uviděla rozbrečela se.A šla ke mě, ale já jí odstrčil.A musel jsem se zastavit.Počkat...ona je těhotná?Ptal jsem se sám sebe.Koukal jsem Se na Bellu,která brečela a rukama si hlásila břicho.Vůbec nevím co to znamená,ale na mysl se oběvila jedna myšlenka.,,Ne....takhle to není."Řekla rozechvěle.,,A jak to tedy je??....Přijedu domů vidím Logena odcházet z našeho domů a ty jsi těhotná...tak jak to tedy je?"Zeptal jsem se docela hnusně.,, To dítě je tvoje Joshi...Ne Logena."Nad touhle větou se ještě víc rozbrečela.,,A to ti mám jako věřit...bůch ví co jste tady ty 2 měsíce dělali" Křikl jsem na ní.Ona jen víc a víc brečela.Bolelo to se na ní koukat,ale mohla si za to sama.,,Víš co....Čau"Řekl jsem,bouchl dveřmi a šel k autu,které jsem nastartoval.A jel jsem nevím kam a ani nevím co mám dělat.Prostě nevím.Začali mi slzet oči.Co když říkala pravdu.Měl sis jí vyslechnout.,,Kurva" Zakřičel jsem a bouchl do volantu.Byl jsem rozzuřený a smutný.Brečel jsem a skoro nic neviděl.Když jsem si otvíral oči uviděl jsem světla auta a najednou tma a citíl jsem velkou bolest.Ale než jsem se propadl úplně do tmy zašeptal jsem.,,MILUJI TĚ BELLO....NAVŽDY"Tak co na to říkáte......jakože cože.....jo povedl se mi.....a děkuji za to že to čtete...a už bude konec a no prostě....děkuji.
P.S. další díl..možná o víkendu.
-N
ČTEŠ
I love you.....forever
FanfictionKdyž jsem se koukla do tvých očí a ty do mých,věděla jsem,že tě miluji. Tak proč si odešel a nechal mě tu?!? Izabella je normální holka. A Josh filmová hvězda. Vydrží spolu nebo ne. 13+ Může obsahovat intimní chvíle.