Isabella
Co nemohla jsem tomu uvěřit.Logen umírá.,,Jak....se to stalo??'' Zeptám se ho.,,Mám rakovinu"Zašeptá.Já nevím co mám dělat jen sem tam stála a snažila se pochopit co říká.Asi 5 minut jsme tam stáli a koukali na sebe pak se otočil a odešel.Asi 5 minut po jeho odchodu mi to došlo.Logen fakt umírá.Můj nejlepší kamarád.Rozeběhla sem se ke dveřím,když najednou se rozleťeli a v nich stál...Josh??Co tu dělá??Ale na to jsem se rozbrečela a chtěla Ho obejmout,Potřebovala sem obětí,ale uhl.Když uviděl,že jsem těhotná tak se mu v tváři začali promítat nejrůznější emoce.A poslední emoce,která tak zůstala byla naštvanost a mě hned napadlo na co myslí.,,Ne.....takhle to není."Řekla jsem a víc se rozbrečela.,,A jak to tedy je....Přijedu domů a uvidím Logena odcházet z našeho domů a ty jsi těhotná...Tak jak to tedy je??"Jeho slova bolí.Bolí mě to co si o mne myslí.Zmohla jsem se,ale jen na,,Tohle dítě je tvoje Joshi...ne Logena.''Vypadal dost rozčíleně.,,A to ti mám jako věřit...Buch ví co jste tedy ty 2 měsíce dělaly??"On si fakt myslí,že jsem ho podvedla.Rozbrečela jsem se ještě víc.Na to si vzal klíče,,Víš co...Čau"Bouchl dveřmi.Já se sesipala k zemí.Za jeden den se toho stalo na me moc.Můj nejlepší kamarád umírá a můj přítel si myslí,ze jsem ho podvádím.Začala jsem nahlas a hystericky brečet.
Po hodině jsem si šla sednout na gauč.V tom mi zazvonil mobil.Měla jsem ho v kuchini a tak sem se musela zvednout.,,Ano?"Zeptala jsem se,když jsem mobil zvedla.,,Je u telefonů slečna Woodly??''Zeptal se neznámí hlas.,,Ano....stalo se něco??" Docela sem se lekla,že jde o Logena.Ale bylo to ještě horší.,,Je mi to líto,ale váš přítel Josh Hutcherson zemřel."Mobil jsem pustila na zem a sama jsem se sesipala.Nemohla jsem tomu uvěřit Josh je mrtvý.
Takže ahoj...
No co na to říkáte..??
Jo..je to drsný....
No a co vám chci říct je to,že budu psát nový příběh jmenuje se Neutečeš! A bude trochu o něčem jiném takový dobrodružný...a v hlavní roli bude zase Shailene takže vám pak dám vědět....Ahoj
-N
ČTEŠ
I love you.....forever
FanfictionKdyž jsem se koukla do tvých očí a ty do mých,věděla jsem,že tě miluji. Tak proč si odešel a nechal mě tu?!? Izabella je normální holka. A Josh filmová hvězda. Vydrží spolu nebo ne. 13+ Může obsahovat intimní chvíle.