_26

66 6 0
                                    

Isabella

Středa
Dnes je den odjezdu Joshe.Už teď mi chybí a to je jen v koupelně a sprchuje se.Ale my to zvládnem,protože jsme silní.Věřím v to.Stejně odjíždí jen na 3 měsíce a budeme si volat,skupovat a smskovat.Zvládneme to.Z mého přemýšlení mě vytrhli ruce kolem mého pásu.,,Neboj....Bude to v pohodě.''Zašeptal mi do ucha a políbil mě na tvář.,,Já se nebojím''Řeknu,ale můj hlas říká opak.Josh se jde oblíknout a pak mu pomáhám s věcmi do taxíku,který ho odveze na letiště.Nastal ten nejhorší moment.Moment loučení.,,Lásko budeš mi chybět''V táhl me do obětí Josh.,,Ty mě taky''Zamumlala jsem ku do hrudě.Josh vzal můj obličej do dlaní a vášnivě mě políbil.,,Miluji tě''Polibek jsem mu vrátila.,,Taky tě miluji.''Ještě chvíli jsme se líbali a pak musel odjed.Mávala jsem jen chvilku,protože me pak znova ovládl pláč.Věděla jsem ,že za tři měsíce přijede ,ale furt jsem se nemohla uklidnit.Šla jsem dovnitř,kde mi ho všechno připomínalo.Jeho vůně byla cítit všude.Co děláš.....děláš jak kdyby tě opustil navždy!!! Okřikla jsem se v duchu.To se musí změnit.Vzala jsem mobil a zavolala Arie.Dlouho jsem jí neviděla,protože jsem na ji trochu kašlala a teď,když budu 3 měsíce bez něj se musím nějak odreagovat.

Takže jako.....už nám Josh odletěl.....konec se blíží hodně rychle,ale až tento příběh dokončím....tak začnu psát další...bude trochu o něčem jiném a s někým jiným....takže se můžete na co těšit.....a další díl přidám v pondělí....
Takže Ahoj...
-N

I love you.....foreverKde žijí příběhy. Začni objevovat