Isabella
Po nádherné společné koupeli jsme šli společně na večeři,která byla z rýže a nějakého masa a polita omáčkou.A docela mi to chutnalo.Po večeři jsme zamířili zpět do pokoje.,,Zítra si musíme vybrat nějaké ty procedůry.''Řekl Josh a já jen přikývla.,,Jo.....hrozně se těším.''Konečně jsem si lehla do postele.,,Jsem nehorázně unavená.''Josh si lehl vedle mě.,,Já taky.''Já se k němu přitulila.,,Dobrou''Dál mi pusu do vlasů.,,Dobrou lásko.''
Ráno:
Vstala jsem dříve než Josh a tak jsem se rozhodla ,že bych se mohla jít porozhlídnout po okolí.Šla jsem se tedy zkurturnit a napsala Joshovi vzkaz:
,,Šla jsem se jen tak projít max do 2 hodin jsem tu.
Bella''
Když jsem vyšla pozdravila jsem uklízečku a šla k výtahu.Procházím se jen tak po jejich zahradě,když najednou uslyším své jméno.,,Bello?''Otočím se a uvidím Logena.,,Pane bože....Logene.''Zařvu a vběhnu mu do náručí a on semnou zatočí jak s princeznou.Logem býval můj nejlepší kámoš dokud se nemusel odstěhovat.Když mě konečně pustil zeptal se.,,Tak jak se máš???''A usměje se.,,No právě teď,když jsem potkala člověka,který mi nehorázně chyběl.....Tak BÁJEČNĚ.''Vykřikla jsem a pár lidí se na nás výhrůžné ohlidlo.,,Ty si mi taky moc chyběla.''Řekne a já mu znovu skočím okolo krku a vlepím mu pusu na tvář.,,Tak co kdyby jsme si zašly na snídani??"Zeptá se mě a já ho hned chytni za ruku a bez odpovědi ho táhnu do jídelny.Tak jakože po dlouhé době jsem se donutila přidat díl.Omlouvám se za svou dlouhou aktivitu,ale byla jsem docela líná něco napsat.Takže doufam,že líbí a děkuji za přečtení...
-N
ČTEŠ
I love you.....forever
FanfictionKdyž jsem se koukla do tvých očí a ty do mých,věděla jsem,že tě miluji. Tak proč si odešel a nechal mě tu?!? Izabella je normální holka. A Josh filmová hvězda. Vydrží spolu nebo ne. 13+ Může obsahovat intimní chvíle.