_11

100 11 1
                                    

Isabella

Potom pavoukovi jsem si Joshe ještě chvilku dobírala a po večeři jsme šli spát každý do svého pokoje.

Ráno:
Když jsem se vzbudila vůbec jsemi nechtělo z postele.Ale když jsi vzpomenu na to,že tu je taková hezký velká vana,hned změním názor.Takže se jdu naložit do vany.Je ale vedle pokoje,takže se snažím nedělat hluk,abych nevzbudila Joshe.Jakmile zavřu dveře si napouštím vanu a koukám po nějaké pěně do koupele,když uvidím svou oblíbenou tak si ji tam trochu naleju a začnu si sundavat triko.V tom ale někdo zaklepe.,,Dále''Když Josh otevře dveře se na mě lišácky usměje.,,Připojím se.''Řekne jako hotovou věc.Jen na něho kouknu.,,No to teda nevím.''Ale on ke mě přistoupí políbímě a rozepne mi podprsenku.,,Hmm....vybrala si dobrou pěnu do koupele.'' A už si lehá do vany.Tak se tedy vyslíknu a lehni si na něj.Tohle jsem nikdy nezažila.Je to příjemný.Jen tak si na sobě ležíme.Je to úžasný okamžik.Když jsi propleteme prsty.Někdo zazvoní.,,Jaký blb.''Vypadlo z Joshe.,,Já tam půjdu.''Řekla jsem a vylézám z vany.,,Ne nechoď....určitě to nic není.''A znovu si mě přitáhne k sobě.,,Promiň.''Políbím ho a už jdu si vzít ručník,který si okolo sebe omotám.Jdu dolu a otevírám dveře.Před nima stála nějaká holka.,,Kdo jsi..???''Zeptá se mě arogantně.,,Já jsem Bella....a ty..???''Odpovím.Ale to už dolů přichází Josh taky jen v ručníku.,,Jé...Ahoj Sarah''Kouknu se na něj nechápavě.,,Čau Joshi.''Odmlčí se.,,Já jsem se chtěla zeptat jestly nepotřebuješ pomoct stou tvou sešlostí.....Dnes večer.''Josh na ni vykulí oči.,,Sakra....já na to zapoměl.''Plácl se rukou do čela.,,Dík za připomenutí...a ne nepotřebuji pomoct.''Řekl a dál ji pusu na tvář.Ve mě se v té chvíli zvedne vlna nenávisti.Najednou si uvědomím,že žárlím.,,Tak ahoj''.Uslyším ještě Sarah a Josh zavře dveře.Když se otočí,tak se na něj usměju.,,Takže ty si ji dál pisu jo...''On se taky usměje.,,Ó pardón''Políbímě ,,Si nehorázně sexy v tom ručníku.''Řeknu a on se na mě usměje.,,Ty zas bez něj.''Já se na něj jen kouknu.,,Tak pardón''A ručník si sundám.On se usměje a začne mě líbat.

Děkuji sa přečtení a pokud líbí zanechte prosím hvězdičku.
-N

I love you.....foreverKde žijí příběhy. Začni objevovat