Isabella
Když jsme se konečně dostali do jeho pokoje,tak zavřel a začal mě znovu vášnivě líbat.Pomalu mě položil na postel a já mu začala pomalu rozepínat košili.Když jsem ku jí konečně slíkla nastal mi pohled na jeho nádhernou hruď a musela jsem se kousnout do rtu.Musela jsem si stoupnout, protože zapínání šatů bylo na zádech.A pak je nechal spadnou na zem.Chvíli si mě prohlížel a já se kusela začervenat.Pak mě znovu položil na postel a začal mě líbat na krku a já mezitím snažila rozepnout kalhoty a vůbec mi to nešlo.On se jen usmál.,,Já si je sundák.''Já se na něj děkovně podívala a čekala až si je sundá.Když si ie konečně sundal tak mě začal líbat a pomalu mi sundavál kalhotky a já jemu boxerky.Když si nandal kondom,koukl na mě jestly může a já kývla.A pak jsem už cítila jak do mě vnikl.Docela to bolelo,ale snažila jsem se na to nemyslet vnímat jen nás dva a taky se dařilo.Začal pomalu zrychlovat a přirážet a já trochu hlasitěji vzdychat.Byl to nepopsatelný pocit.Bylo to úžasné.Projela mnou vlna rozkoše.Musela jsem se trochu prohnout v zádech a vzdychla jsem Joshovo jméno.Udělali jsme se stejně,protože taky vzdychl mé jméno.Lehl si vedle mě a zrychleně oddychoval jako já lehla jsem si na jeho hruť a poslouchala jeho bijící srdce.,,Miluju tě''Řekl a já se jen usmála.,,Já tebe taky.''A pomalu se propadla do spánku.
Ráno:
Když jsem se ráno vzbudila a koukla se na Joshe,tak jsem si uvědomila jak jsem nehorázně šťastná.Nad tím jsem se jen pousmála a znovu si lehla na jeho hruť a začala jsem si kreslit po jeho břiše.Po deseti minutách jsem ucítila jak mi dál pusu do vlasů.,,Dobré ráno'' ,,Dobré''Pozdravila jsem ho a usmála se na něj.A on mu úsměv opětoval.,,Jdu se osprchovat.''Oznámila jsem mu.On se na mě rošťácky usmál a já hned věděla na co myslí.A tak jsem dodala.,,Sama.''Zahlídla jsem na jeho tváři zklamaný výraz a musela jsem se pro sebe usmát.Když jsem vešla do koupelny,radši jsem se zamkla.Pro jistotu.Vlezla jsem si do sprchy a nechala kapky vody,aby ze mě smyli jeho dotyky a polibky,které jsem do teď cítila.Ani vlastně nevím kolik je.Pomyslela jsem si.Ale to mi bylo teď jedno,radši jsem vzpomínala na včerejší noc.Ahoj...
Nevím jestly se mi to povedlo,ale mě se to moc nelíbí....ale napsat jsem to chtěla..:-D
Takže doufám,že líbí a ahoj..:-D -N
ČTEŠ
I love you.....forever
FanfictionKdyž jsem se koukla do tvých očí a ty do mých,věděla jsem,že tě miluji. Tak proč si odešel a nechal mě tu?!? Izabella je normální holka. A Josh filmová hvězda. Vydrží spolu nebo ne. 13+ Může obsahovat intimní chvíle.