_10

89 8 2
                                    

Josh

To co se teďka stali bylo Nádherné.Sex to nebyl,ale bylo to nádherné.Připadal jsem si jako puberťák,který poznává dívčí tělo.Byl jsem u sebe v pokoji a Bella dělala večeři.Najednou mě z přemýšlení vytrhl výkřik.Rychle jsem se zvednul.Běžím hned do kuchině a ptám se Belli.,,Co se stalo???''A Bella s vyděšeným pohledem.,,Pavouk''Ulevil jsem si,že to byl jen pavouk docela jsem se lekl,že je to něco jiného.Ale pak jsem se zeptal ,,Kde??'' A ona ukázala na zeď kde seděl nechutnej pavouk.Docela jsem se ho lekl.,,Tak dělej něco''Řekla mi,ale než jsem stačil cokoliv udělat tak se pohl a my oba jsem so vpadli do obětí a ječeli jak o život.Pak se na mě koulla a zeptala se.,,Uděláš něco???''Já nepdpověděl jen s hrůzou pozoroval pavouka.Pak jsem zaregistroval,že Bella bere skleničku a nějaký papír.Šla přímo k tomu pavoukovi a chytla ho.Když šla kolem mě udělala,že ho na mě jako hodí.A já vykřikl jak holka na což dostala šílený záchvat smíchu.Pak otevřela okno a vyhodila z okna.Když se přesvědčila,že je pryč otočila a jen se uchechtla.,,Tak to jsem si vybrala teda dobrodruha.''Já k ní přišel,políbil ji a řekl.,,Naštěstí mám tebe...svojí nebojácnou Bellu.''A znovu jí políbil.

Další.....
-N

I love you.....foreverKde žijí příběhy. Začni objevovat