7

303 35 152
                                    

ჯიმინი დაიღალა და გუკის ხელებში ჩაეძინა...

გუკის ხელებში იწვა...

გუკს კი ხელები მისთვის შემოეხვია და გულში ჩაეკრა...

ცხვირი ჯიმინის თმაში ჩაერგო და მისი სურნელით ტკბებოდა...

და თან თავისთვის ფიქრობდა...

"შენი მშობლების სიკვდილის მერე ესპანეთში წახვედი იქ ცხოვრებისას გაიზარდე, მერე დეიდაშენიც მოკლეს შენი მშობლების მსგავსად და სახლიდან გაიქეცი მინი, დღეს გავიგე რომ კორეაში იყავი და დღესვე გავიგე რომ შენ ჩემთან ასე ახლოს ხარ, აქ სხვა ადამიანის სახელით მოხვედი, კი მაგრამ რატომ მინი? ვიცი რომ ამ ყველაფერს მიზეზი ექნება, მე ამ მიზეზს აუცილებლად გავიგებ გპირდები ყველაფრის ფასად დაგიცავ მინი მუდამ შენს გვერდით ვიქნები, გპირდები მინი შენთან ვიქნები და თუნდაც მოვკვდე მე შენ აუცილებლად დაგიცავ ჩემო პატარა ანგელოზო"...

ჯონგუკმა მოწყვეტით აკოცა ტუჩებზე და ლოგინში ფრთხილად ჩააწვინა შუბლზე აკოცა და ოთახიდან ფრთხილად გავიდა...

გეზი კაბინეტისკენ აიღო იქ შესულს კი დედამისი დახვდა...

-დედა აქ რას აკეთებ ხომ ყველაფერი რიგზეა?...

-რათქმაუნდა ჯონგუკ შენთან რაღაცაზე მინდოდა საუბარი...

ქალმა შვილს ხელი მოკიდა და მდივანზე მის მოპირდაპირედ დაისვა...

-ჩემო პატარა გუკი...

ქალმა ერთი ხელში ჯონგუკის ხელი მოიქცია მეორეთი კი მის ლოყას ეფერებოდა...

-შვილო ის ბიჭი ჯეი, არამგონია სიმართლეს გვეუნებიდეს ის ძალიან გავს ალექსანდრას რაღაცას მალავს შესაძლოა რომ ის იყოს ჯი...

-ვიცი დედა წეხან მიხვდი ამას, მის ოთახში რომ ვიყავი მისი სურნელი ვიგრძენი მას არ ქვია ჯეი, არ ვიცი რაში დაჭირდა ჯიმინს სხვა ადამიანად თავის გასაღება მაგრამ ამ ყოველივეს გავარკვევ ამაზე არ ინერვიულო დედა...

🦋A Hacker Named Butterfly 🦋 {დასრულებული}Where stories live. Discover now