16

160 20 6
                                    

-ეს ბიძია ძეია, ბიძია ქოსოკ ლატო ვერ იცანი ის?...
-რაა?...
-ბიჭებო ვფიქრობ რაღაც უნდა აგიხსნათ...
-ასეა-ამჟამად ხმა ჯიმინმაც ამოიღო- რაღაც ისეთზე უნდა ვილაპარაკოთ რაც ძალზედ მნიშვნელოვანია ჩვენყვის და ჩვენი მომავლისთვის...
-განსაკუთრებით კი მისთვის...
დაამატა ჯონგუკმა და თვალით პატარა მემკვიდრეზე ანიშნა.
-შემოდით და ყველაფერი მოგვიყევით.

ლაპარაკში ჯინი ჩაერთო.
ბიჭები მდივანზე დასხდნენ და ჯიმინმაც ლაპარაკი დაიწყო.

-მოდი სულ თავიდან დავიწყებ 15 წლის წინ მშობლები მომიკლეს ეს კი სონგების კლანმა გააკეთა მათი ლიდერი სონგ ვუბინია, ეს ალბათ იცით რადგან ის ამჟამად თქვენი კლანების მტერიცაა, მშობლების სიკვდილის შემდეგ დეიდაჩემმა ესპანეთში წამიყვანა, რამოდენიმე წელში კი მასაც მიწვდა სონგების კლანი, ვფიქრობ მათი სამიზნე მე ვიყავი პაკების კლანის მემკვიდრე მაგრამ დეიდაჩემის მეშვეობით გადავრჩი, მაშინ დავიფიცე რომ შურს ვიძიებდი და დეიდას დატოვილი ფულით კორეაში გადმოვედი საცხოვრებლად უფრო სწორედ გამოვიქეცი, დედას მეშვეობით კარგად ვფლობდი კომპიუტერს და ბავშობიდან კოდებს ვწერდი, მამამ და ბიძია ჯონმა თქვენთან ერთად მასწავლეს იარაღის გამოყენება.

ამ დროს ჯიმინმა გვერდით მჯდომ ჯონგუკს გაუღიმა და ხელი მათ ჩაჭიდულ ხელებს დაადო.

-დეიდამ თავდაცვა და შენიღბვა მასწავლა, ამ ყოველივეს საშვალებით გაუჩინარდა პაკ ჯიმინი და კიმ ჯეით ასე ვიქეცი, კორეაში დეიდას დასაფლავების თანავე გამოვიქეცი, ვფიქრობდი ღირდა თუ არა თქვენთან ჯონებთან უკან დაბრუნება, მაგრამ მივხვდი რომ სონგების კლანი ყველას მიწვდება ვინც ჩემს სიახლოვეს ტრიალებეს, ამიტომაც ვთქვი უარი თქვენთან მოსვლაზე, ვიცოდი რომ მათ კლანს ყველგან ყავდა თაგვები და ვშიშობ ვიცი ეს თაგვი ვინცაა და დაჯერება თავადაც გამიჭირდა ამის დაჯერება, მაგრამ ერთი რამ ნამდვილად ვიცი ის გეგმა რომელსაც წლების მანძილზე ვგეგმავდი სრულებით არირია მისი წყალობით.

🦋A Hacker Named Butterfly 🦋 {დასრულებული}Место, где живут истории. Откройте их для себя