12

213 31 9
                                    

Jungkook's pov:

ჯინის და ნამჯუნის ამბავმა მართლაც გამაოცა, მართალი ვიყავი როცა ჯინის ალფად ნამჯუნ ჰიონი წარმოვიდგინე...

ერთმანეთს მართლაც რომ ძალიან უხდებიან, აი პატარა არსება კი უბრალოდ შესაჭმელია ნამჯუნს ძალიან გავს როცა იცინოდა მისნაირად ლოყაზე პატარა ღრმულები გაუჩნდა, უსაყვარლესია...

როგორც აღმოჩნდა ჩემმა მინიმ იცოდა ნამჯუნ ჰიონის და ჯინ ჰიონის შესაცებ...

ჯიმინს იუნგისთან დიალოგში გაახსენდა რომ ჯინი არაჩვეულებრივი მზარეული ყოფილა და ბიბიმბამის მომზადება სთხოვა...

ჯინიც დათანხმდა მაგრამ ჩემი გულის აფორიაქება ჯიმინის საქციელმა გამოიწვია, ხელზე დამეყრდნო მეც მაშინვე წამოვდექი და დავიჭირე, არ მინდა ჩემს პატარას რამე მოუვიდეს, რომ დავიჭირე მაშინათვე ვკითხე კარგად იყო თუ არა, მან კი მიპასუხა რომ ყველაფერი რიგზე იყო მაგრამ რატომღაც დავეჭვდდი...

გულის სიღმრმეში რაღაცას ვგრძნობდი ვიცოდი რომ რაღაც ისე ვერ იყო ამას კი მაშინ მივხვდი როდესაც ჯიმინი ჩემს ხელებში უსულოდ ჩავარდა...

Autor pov:

როცა ჯიმინი ჯონგუკის ხელებში ჩავარდა ჯონგუკმა მაშინათვე ექიმის მოყვანა უბრძანა...

-სწრაფად ექიმი მოიყვანეთ...

სახლის მომსახურე პერსონალი დაფაცურდა ზოგი სველი ტილოს მოსატანად გაიქცა ზოგიც კი ექიმის მოსაყვანად...

ჯონმა დრო იხელთა ჯიმინი ხელში აიყვანა და საკუთარი ოთახისკენ წაიყვანა...

ოთახში შევიდა და მომსახურე პერსონალს უთხრა...

-სასწრაფოდ ლოგინი გაშალე...

მის უკან მყოფმა ბეტამ დრო არ დაკარგა და ბატონი ჯონის ლოგინი წამებში გაშალა...

ჯონგუკმა ჯიმინი მის ლოგინში ჩააწვინა და მოსამსახურის მიერ შემოტანილი სველი ტილო შუბლზე დაადო ოთახში ექიმი შემოვიდა და  უკან ჰოსოკი, იუნგი,  ნამჯუნი და ჯინი მოყვნენ ყველა მათგანი ნერვიულობდა ჯიმინზე ასე უცბად გული არ უნდა წასვლოდა არადა მშვენიერ ხასიათზე იყო...

🦋A Hacker Named Butterfly 🦋 {დასრულებული}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora