ჯონგუკი მთელი იმ დროის განმრავლობაში სანამ ჯიმინს ეძინა თავს დატრიალებდა, ეფერებოდა სახეზე და მის ჯერ კიდევ ბრტყელ მუცელზე...
მთელი დღე ასე გაატარა ყველა საქმე თეჰიონს და ჯინს დაუტოვა თავად კი მთელ დღეს ჯიმინთან ატარებდა...
თეჰიონს და ჯინს გაუკვირდათ თუ რა იყო ჯონის ასეთი ქცევების მიზეზი მაგრამ მოეშვნენ როცა გაიგეს რომ ჯონი უბრალოდ ზედმეტად ნერვიულობდა ჯეიზე რადგან მისის ჯონმა სთხოვა მასზე ეზრუნა...
ჯონი ჯიმინს არ შორდებოდა ლოგინში შეძვრა და მის საყვარელ ადამიანს თავზე დაჰყურებდა, ჯიმინმა ალბათ იგრძნო მისი საყვარელი ადამიანის სიახლოვე და მაშინვე მას აეკრო...
ჯონგუკი ბედნიერი იყო უზომოდ ბედნიერი იყო, პირველი მიზეზი ის იყო რომ მან მისი ჭეშმარიტი კიდევ ერთხელ იპოვა, მეორე მიზეზი ის იყო რომ მათ შეიძლება პატარა ანგელოზი ყოლოდათ...
მაგრამ ასევე ეშინოდა, ეშინოდა რადგან იცოდა რომ მასზეც ისევე ინადირებდნენ როგორც ახლა ჯიმინზე ნადირობენ, მას კი საერთოდ არ უნდა მისმა შვილმა ამდენი რამ გადაიტანოს მის გამო, იმის გამო რომ მშობლები მაფიოზები არიან, მაგრამ ბოლოს მაინც მიხვდა რომ ამ აზრებისთვის ჯერ ადრე იყო...
როცა მასზე აკრულ ჯიმინს შეხედა გაეღიმა, ჯიმინს უკვე გაეღვიძა და თბილი ღიმილით ასაჩუქრებდა მის სატრფოს...
-გამარჯობა მშვენიერო, გაგიღვიძია...
და კიდევ ერთხელ აკოცა მოწყვეტით ტუჩებზე როგორც ამას რამდენიმე წუთის წინ აკეთებდა...
-გამარჯობა გუკი...
ჯიმინმა კოცნას კოცნითვე უპასუხა, წამოდგომა ცადა მაგრამ მაშინვე ჯონმა შეაჩერა...
-არა არა მინი მოდი ცოტახნით ასე ვიყოთ...
ჯიმინს ჩაეღიმა ალფის ასეთ საქციელზე მაგრამ ცოტათი წამოიწია ახლა ჯიმინი კი არ ეხუტებიდა ჯონს არამედ ჯონს ედო თავი ჯიმინის მკერდზე და მის გულისცემას უსმენდა...
-გუკი გული რომ წამივიდა ძალიან განერვიულე?...
თბილი ტონით ეკითხებოდა ჯიმინი მის ჭეშმარიტ სიყვარულს და თან თავზე მისი კუპრივით შავ ხვეულ თმას ეთამაშრბოდა...
-კი მინი ძალიან შემეშინდა, კიდევ კარგი დაგიჭირე, ძირს რომ დაცემულიყავი უფრო ვინერვიულებდი შეიძლებოდა რამე დაგეშავებინა...
ქვემოდან ამოხედა ჯიმინს ჯიმინმა კი გაუღიმა ჯონმა უცბათ გაიფიქრა თუ რამდენად იღბილიანი იქნებიდა მათ შვილსაც რიმ ჯიმინის მსგავსი ღიმილი ქონოდა და გაახსენდა ბავშვი...
-ჯიმინ ბავშვი...
უცაბ დაიყვირა ჯონმა რაზეც ჯიმინი ოდნავ შეხტა...
-გუკი რა ბავშვი?...
იკითხა მან გაოცებულმა...
-მინი სანამ გეძინა ექიმს გავასინჯინე შენი თავი მან კი მითხრა რომ შესაძლოა ორსულად იყო...
ჯიმინს გაუკვირდა და გაუხარდა კიდეც მას ხომ შვილი მისი საყვარელი კაცისგან ეყოლებოდა არა...
-ჯ..ჯონგუკ მართლა?...
-კი მინი,კი მართლა ჩვენ შეიძლება შვილი გვყავდეს მთავარია ხვალ ეხოსკოპიაზე წავიდეთ და ეს ფაქტი დავაზუსტოთ, მერე კი შეგვიძლია დაზუსტებით ვთქვათ რომ მშობლები გავხდებით, შენ ჩვენი პატარა ანგელოზის ომეგა მამიკო იქნები მე კი მისი მამა ალფა.
ჯონიც და ჯიმინიც ძალიან ბედნიერები იყვნენ ჯიმინი მუცელს ეფერებოდა და ვერ იჯერებდა რომ შესაძლოა იქ პატარა არსება ყოფილიყო...
ჯონგუკი ლოგინიდან წამოდგა ჯიმინთან მივიდა და შუბლზე აკოცა, შებრუნდა და კარადასთან მივიდა, სეიფი გახსნა და იქიდან ყუთი გამოიღო ისევ ჯიმინთან დაბრუნდა და მის წინ დაჯდა...
-მინი ვიცი ახლა ამის დრო არა, ჯერ კიდევ არ მოგვიგვარებია ყველაფერი მაგრამ არ მინდა დრო დავკარგო, არ ვიცი მომავალში რა მოხდება რა მოგვივა, ახლა კი ნამდვილად ვიცი რომ მინდა ეს გავაკეთო და რაღაც გკითხო, პაკ ჯიმინ გახდები ჩემი მეუღლე?...
ჯიმინი დაიმორცხვა თავი დახარა თავი თანხმობის ნიშნად გააქნია და მაშინვე ჯონგუკს ჩაეხუტა...
ჯონმა ჯიმინის მარცხენა ხელის არა თითზე ბეჭედი გაუკეთა შემდეგ კი ტუჩებში მოწყვეტით აკოცა...
YOU ARE READING
🦋A Hacker Named Butterfly 🦋 {დასრულებული}
Romanceჯონების კლანის ახალგაზრდა ალფა მეთაურის და გაწვრთ ჰაკერი ომეგის სიყვარულის ამბავი... _________________________ ☣️გაფრთხილება: ასაკებს შორის დიდი სხვაობა☣️... დავბრუნდი ისევ ჯიგუკით❤️... დაირყო: 21.03.22 დამთავრდა: 23.08.23 წერის პროცესი გაგრძელდა უ...