10

339 35 61
                                    

ჯინის მოსვლიდან ერთი დღე არ იყო გასული რომ კლანის თითქმის ყველა საადვოკატო საქნე შესრულებული ედო ჯონგუკს წინ...

როდესაც საღამოს ჯინმა კარებზე დააკაკუნა და ნებართვის შემდეგ მის სიმაღლე საქაღალდებით ხელში ჯონგუკის კაბინეტში შევიდა მაფიის ერთ ერთ ყველაზე ჩინებულ მეთაურს პირი ღია დარჩა...

არ ელოდა თუ ჯინი მოსვლის პირველივე დღეს ამდებ საქმეს ერთდროულად მოაგვარებდა...

ჯონგუკი დარწმუნდა ჯიმინის სიტყვებში რომ ის მისი საქმის პროფესიონალია...

არ ახსოვს სად მაგრმ თითქოს ჯინი აქამდეც ენახა...

-ჯინ უცნაური კითხვა დამებადა აქამდე მაფიასთან შეხება გქონია?...

-მე აქამდე მხოლოდ ერთხელ მქონდა შეხება, მაგრამ ჩემი მეუღლე მაფიოზია და მას დავეხმარე სასამართლო ფროცესის მოგებაში...

-მეუღლე რომელიც მაფიოზია?...

-ააა უი, ალბათ თქმა დამავიწყდა, რა სულელი ვარ, თავად მთხოვა რომ არავისთვის მეთქვა რადგან სახიფათო იყო, მაგრამ ასევე მითხრა რომ თქვენ საიმედოები ხარ და ეს ისედაც ვიცოდი რათქმაუნდა ჯეი და იუნგი ხომ ჩემი მეგობრები არიან ის კი კიმების კლანშია და იცის ყველაფერი...

-ანუ შენი მეუღლე ბატონი კიმის კლანიდანა, შეიძლება ამიტომაც მეცნე...

ჩაილუღლუღა ჯონგუკმა, ისე რომ ჯინს არაფერი გაუგია...

-უკაცრავად, რამე მითხარით?...

-აა არაფერი ჯინ და მოდი ფორმალობა არ გვინდა, უბრალოდ ჯონგუკი და თან იმ ეშმაკის მეგობატი ხარ...

-ეშმაკის?...

-იუნგის...

უცბად ოთახში ჯინის კისკისი გაისმა...

-ამდენი დიდი ხანია არ მიცინი მგონი მუცელი ამტკივდა...

სული ძლივს მოითქვა ჯინმა...

-კარგი მაშინ ჯონგუკ, მე წავალ საქმეები მაქვს იმათაც დავასრულებ და შემოგიტან...

🦋A Hacker Named Butterfly 🦋 {დასრულებული}Where stories live. Discover now