5

302 34 133
                                    

სარკესთან მისულმა ჯეიმ მის ნამდვილ სახეს შეხედა და მისი ბაგეები შეხსნა...

- ნეტავ კიდევ რამდენ ხანს მომიწევს ამ სულელი ბიჭის როლის თამაში? მიხარია რომ ვერავინ ვერ მცნობს, მაკიაჟი 21-ე საუკუნის საოცრება, მადლობა დეიდა იმისთვის რომ შენიღბვა მასწავლე, ახლა მთავარი ისაა შ/ს-მ არ მიცნოს მაგრამ მან ბოლოს ათი წლის წინ მნახა არამგონია ვახსოვდე, ჩემო სულელო გუკი შენც კი ვერ მიცანი, შენც კი ვერ იცანი შენი მინი...

თქვა ჯიმინმა და სარკეს მოშორდა...

-კარგი მოდი ახლა ჩავიცვათ და მაკიაჟი გავიკეთოთ...

ჯიმინმა ტანსაცმელი ჩაიცვა და ისევ სარკისკენ შებრუნდა...

-იმედია ყველაფერი ნორმალურად ჩაივლის და ჩემი გეგმა გაამართლებს, იუნგის კომპიუტერში ვირთხა უნდა შევუშვა მართალია დიდი ხანი დასჭირდება ამ ვირთხას მაგრამ ამად ღირს მთავარია იუნგიმ ვირუსი ვერ შენიშნოს მერე კი სონგების კლანი ძირს დაეცემა მე კი ჩემსას გავიტან, შემდეგ კი მამას და დედას კლანს ისევ უკან დავიბრუნებ როგორც წამართვეს, იმ საზიზღარს კი ისევე მოვუღებ ბოლოს როგორც ეს დეიდას და ჩემს მშობლებს გაუკეთა ტყვიას პირდაპირ შუბლში დავახლი...

ჯიმინმა მაკიაჟის გაკეთებისას ჩაიბურტყუნა...

ბოლო დეტალი ლოყაზე ლამაზი ვარსკვლავი დაისვა და ისევ პატარა ქერა ბიჭუნა ჯეიდ გადაიქცა...

რომ არა მაფიოზი და ჰაკერი ალბად არაჩვეულებრივი მეიქაფერი(მგონი ეგრე ქვია მაგ პროფესიას არ ვიცი თუ არა შემისწორეთ რა) და მსახიობი გამოვიდოდა...

აბაზანიდან გავიდა და გარე კარები გააღო ნივთების ამოლაგება დაიწყო...

ყველაფერი მიალაგა...

ტანსაცმელი კარადაში შეკიდა...

ბოქსერები უჯრაში ჩააწყო...

ხოლო ყველაზე მთავარი მამამისის იარაღი კარადაში მყოფ პატარა სეიფში ჩაკეტა...

🦋A Hacker Named Butterfly 🦋 {დასრულებული}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن