ოთხში ახალგაზდა ბიჭი კომპიუტერთან ზის და რაღაცას გულმოდგენით წერს, ყურსასმენებში კი მაკნეს "still with you"-ს უსმენს, პატარა ცხვირზე სათვალე მოურგია და კომპიუტერს შესცქერის და თან ფიქრობს, სწორ გადაწყვეტილებას იღებს ამას რომ აკეთებს? ეს რომ მისმა მეგობრებმა გაუგონ ალბათ იქვე აავსებენ საყვედურებით უფრო სწორედ ნამჯუნი უსაყვედურებს და ეტყვის ,, ჯიმინ მე არმის ვუშლი მსგავსი რაღაცის კეთებას და შენ აკეთებ? ნუთუ არ გრცხვენია მეგობარო, ასეთ მაგალითს უნდა აძლევდე ჩვენს ფანებს?", იუნგი დიდი ალბათობით იტყვის ,,არაუშავს ეს მეც არაერთხელ გამიკეთებია როცა ახალგაზდა ვიყავი, ამით არაფერი დაშავდებაო" ჯინი თეჰიონი და ჰოსოკი კი დასცინებენ, მაგრამ ჯონგუკის რეაქციის ყველაზე მეტად ეშინია თუ გაიგო რომ მის ჰიონს ჯერ ის სიგიჟემდე უყვარს არა ისე როგო პატარა ძმა, არამედ ისე როგორც ბიჭი და მამაკაცი, ალბათ შეიძულებს, ალბათ კი არა აუცილებლად შეიძულებს მას მსგავსი საქციელის გამო. შეტოპა როცა ლაივში ერთ-ერთ არმის დაუჯერა და ვათფადი გადმოწერა თავიდან მხოლოდ კითხულობდა მაგრამ მერე რატომღაც იმ სიზმრების დაწერა დაიწყო რომელასც ყოველ ღამე ნახულობდა რომლის მთვარ როლშიც თავად და ჯონგუკი იყვნენ, ცხელი თუ რომანტიკური სიზმრები რომელსაც ის ნახულობდა გადაწყვიტა არმისთვის გაეზიარებინა ეს პატარა საიდუმლო, გაოცდა როდესაც მისმა რამოდენიმე ფიქციამ 1000 ნახვას გადააჭარბა არ ეგონა ასე თუ იქნებოდა ახლაც მისი ერთ-ერათი ფან ფიქციის ფინალს წერს უფრო სწორედ გუშინ დაწერა და ახლა რედაქტირებას უკეთებს.
ოთახის კარები იღება კომპიუტერში შემძვრალი ბიჭი ამას ვერც კი ამჩნევს, ოთახში მაკნე შემოდის და მის საყვარელ ჰიონს უკნიდან უდგება ელოდება როდის შეამჩნევს ჰიონი მას, დააინტერესა რას აკეთებს და რას კრეფს მისი საყვარელი ჰიონი ასე გულმოდგინედ, კითხულობს და თვალს ვერ აშორებს ეს ფიქცია ნუთუ ჰიონი წერს? მაშინვე ებადება მას თვში. გიკვირთ? ალბათ კი, ახლავე აგიხსნით, არც მაკნე არ არის გულგრილი მისი ჯიმინ ჰიონის მიმართ. ალბად შეიძლება ითქვას ის ჯიმინზე სიგიჟემდეა შეყვარებული, ვათფადი მასაც ქონდა და როგორც ჩანს მისი ჰიონის ფიქციებსაც კითხულობს და არა მარტო კითხულობს არამედ მისი დიდი ფანიცაა, ვათფადი რამდენიმე წლის წინ გადმოწერა, ლაივში ერთ-ერთმა არმიმ ურჩია წაეკითხა ფიკები რომელსაც არმი წერდა მათზე, ისიც ზუსტად ასე მოიქცა, უკვირს რომ მისი ჰიონი უბრალოდ კი არ კითხულობს ფიქციებს არამედ მათ წერს კიდევაც.
BẠN ĐANG ĐỌC
🦋A Hacker Named Butterfly 🦋 {დასრულებული}
Lãng mạnჯონების კლანის ახალგაზრდა ალფა მეთაურის და გაწვრთ ჰაკერი ომეგის სიყვარულის ამბავი... _________________________ ☣️გაფრთხილება: ასაკებს შორის დიდი სხვაობა☣️... დავბრუნდი ისევ ჯიგუკით❤️... დაირყო: 21.03.22 დამთავრდა: 23.08.23 წერის პროცესი გაგრძელდა უ...