~> Mulțumesc <~

10 1 3
                                    

---->

― Nu înțeleg- Ești ciudat...

― Mickey-*spun încercând să evit orice fantezie de a mea* Scuze-*mă scuz și îl iau din mâinile ei* Sean? Unde e?

― Woah- chiar știi să eviți subiectele-*își pune mâinile încrucișate, la piept*A trecut Soobin pe aici și la luat...

― Aa- Atunci poți merge acasă, nu?!

― Da- De ce?

― Bye- Bye-

― Poftim? Ești nebun?!

― *Mickey latră la mine* Ahh- nu te enerva din nou- Mă liniștesc acum- Uite- nu mai sunt supărat-*spun și îl ridic cu fața la mine, râzând* Presupun că trebuie să te grăbești spre casă- Se întunecă afară- Ai grijă pe drum, îmi dai mesaj când ajungi?

― Ce? Ești mama mea sau?

― Nu- Doar ziceam așa...Aigoo- Tu și JK comentați la fel-*îmi dau ochii peste cap*

― JK?

― Mergi acasă-*încerc să o tot evit* Bye- Bye-

― Doamme...*râde de mine și pleacă spre casa ei*

    Perfect!! E atât de penibil ce s-a întâmplat mai devreme. Ma văzut în starea aceea- ughh.
    Nu înțeleg cum de și-a dat seama, era imposibil-
.
   Mă grăbesc și eu spre casă, ajung în câteva minute. Îmi las lucrurile vraiște pe canapeaua din living. Alerg în cameră și mă arunc în pat fără să mă schimb.
   Mă simt atât de ciudat. E un sentiment pe care nu îl pot descrie. Îl cunosc, dar nu știu de unde. Ohhh- gândurile astea mă obosesc încât mi se face foame.
.
   Mă ridic rapid, încât îmi vine amețeală. Ahh- iar am făcut aceași greșeală. Îmi revin și merg în bucătărie. Îmi pregătesc un ramen instant. Iar lui Mickey îi pun ultima masă pe ziua de azi.

― Să crești mare Mickey- Poftă bună!!

   El e singurul care mă face să mă simt plin de fericire, nu există alt sentiment între noi doi.

~> Peste câteva zile, 18 Februarie:

   Mă trezesc cu greu din patul care mereu îmi dă un somn adânc și frumos. Îmi deschid telefonul și observ cum mesageria mea e plină de mesaje.
.
   Ohh, ce frumos e să văd că îmi scriu prieteni și familia...

   Le răspund tuturor, îmi las telefonul de o parte, mă ridic din pat și merg direct la baie pentru a îmi face rutina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Le răspund tuturor, îmi las telefonul de o parte, mă ridic din pat și merg direct la baie pentru a îmi face rutina.
.
   Observ că primesc mesaj de la Bang PD, ohh, ce scump este!! Îi răspund, apoi îmi pregătesc ceva de mâncare. Mai ales speciala supă de alge care se mănâncă în zi de naștere.
.
   Mă schimb, pentru a îmi face poze, dacă nu am cu cine sărbătorii, măcar să mă simt bine.
   Îmi iau camera fuji, fac câteva poze.
E plictisitor...ce pot face azi? Hmm- să mă plimb? Oricum ar trebuii să îl scot pe Mickey afară- Hah- tocmai ce spuneam de el...
   Acesta își face apariția în poala mea, îl pun lângă mine și facem o poză pentru a o pune la story.
.
   O pun la story și scriu "Happy Birthday to me". Îi pun lesa, azi e soare afară, nu e frig, deci nu ar trebuii să îl îmbrac.
Ieșim să ne plimbăm, măcar asa poate trece timpul.
.
   Simt cum, dintr-o dată, îmi sună telefonul. Observ ca e "Fata aceea", aceasta fiind Go-Eun. De ce mă sună? Îi răspund după câteva minute, pentru a vedea dacă închide sau nu.

~Fericirea are chipul tău~|JHSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum