jeonjeongguk62 gönderi| 51k takipçi| 1 takip
jeonjeongguk: luv 💘
_________
"O paylaştığın fotoğrafımı nereden buldun?"
Kısık sesle sorduğum soruyla duraksayan Jeongguk göğsüme doğru yasladığı kafasını kaldırmadan önce gezindiği instagram uygulamasını kapatmış sonrasında gireceği galerisine son saniyelerde hızlıca vazgeçerek telefonun tuş kilidine basarak tamamen kapatmıştı.
Yaptığı anlamsız davranışla çenemi yasladığım kafasından geri çekilip ona bakmaya çalışmıştım ki çok fazla süre geçmeden kafamı çektiğimi farkettiği gibi yüzünü bana çevirmişti.
Çok boş bakıyordu veya ben demek istediğini anlamadığım için bana boş geliyordu belki de fakat bakışlarına bir anlam veya bir karşılık bulamıyordum içimde.
Jeon Jeongguk çok zor bir bulmacaydı benim için.
Bu yüzden sanki hiçbir şey yapmamış gibi omuzlarını silkmiş sonra yine önüne çevirdiği gibi sağ yanağını biraz daha göğsüme yaslamıştı. Lakin telefonuna değildi bu sefer bakışları. Bize garip garip bakan iki yakın arkadaşımdaydı.
Jimin ve Seulgi
Okulun başından beri tanışıyorduk ve gerçekten kafa dengime uyan neredeyse sayılı insanların başında geliyorlardı. Hayat gayelerimizin aynı olması bir yana eğlence anlayışımızda da bir sapaklık yoktu aramızda. İyi insanlardı açıkçası. Hiçbir zaman birine kötülük yapmak gibi bir amaçları yoktu. Okulda belirli kişileri sever belirli kişilerden nefret ederdik.
Kucağıma bacaklarını uzatan Jeon Jeongguktan mesela nefret ederdik...
Gerçekten okula Jeonggukla el ele girdiğimiz vakit insanların tepkilerinden çok yakın arkadaşlarımın tepkilerini merak etmiştim. Ki onlarda bu duruma ilk başta kızmaktan daha çok bize şaşırmışlardı. Beklediğim gibi.
Hadi ama gerçekten fazlasıyla haklılardı bu tepkilerinde. Kim nefret ettiği bir insanla el ele sarmaş dolaş olup o kişiye sevgilim diye hitap ederdi ki?
Kesinlikle benim yapacağım bir iş değil...
Zaten bariz ortada olan bu yalanı okuldan iki üç ahmak yese bile benim arkadaşlarım inanmazdı.
İnanmadılar da zaten. Jeongguk yanıma gelmediği vakitlerde resmen çapraz sorguya tutulmuştum. Bunun olacağını öngördüğüm için önceden Jeongguk ile planladığımız ortak bir hikayemizi sıralamaya başlamıştım bile çoktan.
Birbirimizden hoşlanıyorduk ve ona yazdım,konuşmaya başladık ve bu içimizdeki duygulara artık bir ad koymak istedik ve bam! İşte sevgiliyiz.
Evet çok boktan bir hikâye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
backstabber | taekook
Fanfiction'oğlum sen harbiden arkadan bıçaklayansın' tamamlandı.