ikili kısa süre sonra birbirlerinden ayrılmışlardı. yeonjun'un olanları kavrayabilmesi yarım dakika gibi kısa bir süre sürse de bu ikisi için de uzun gelmişti. kısa olan diğerinin yüzüne bakmamakta ısrarcıydı, gözlerini kaçırıyor, kirli tuvalet fayanslarını inceliyordu. arkası kapıya dönük olsa da el yordamıyla kilidi aramaya çalıştı.
"yeonjun..." sesi boğuk ve kesik gelmişti soobin'in. yeonjun'un kalp ritimleri o kadar hızlı atıyordu ki nefes almaları her geçen saniye zorlaşıyordu. uzun olan cevap gelmeyince devam etti, "şu an seni öpsem... hiçbir şey olmamış gibi davranabilir misin?" şok üstüne şok.
yeonjun, burada geçirdikleri beş dakikanın beşine de bir anlam yüklemekte zorlanıyordu. soobin'e sorsanız, aklı bir karış havada gibi görünmesine rağmen ne yaptığını biliyordu. yeonjun'a olan hislerini kabullenememişti, belki de zorlanmıştı. grupları dağılır diye asla kabul etmediği çocuğa karşı olan duygularını açıklamakta zorlanmıştı kendisine karşı. ama bildiği bir şey varsa o da ilk gördüğü günden beri aklından çıkaramadığı o simetrik yüz ve biçimli dudaklardı.
onları o kadar öpmek istiyordu ki, şu an mümkünse son nefesini o dudaklarla verebilirdi.
soobin tüm bunları günlerdir yaptığı gibi aklından geçirirken yeonjun hâlâ fayansları inceliyordu. "yeonjun, seni birazdan öpmezsem delirebilirim." soobin, konuşuyordu. bunlar doğru kelime değildi ama yapmak istediği şey tam olarak da o dudakları öpmekti.
yeonjun'un kafası karışıktı. aynı bir kaos yeriydi, oradan gitmek istiyordu. kasvetli havanın basık olduğu kabinden kendini dışarıya attı, tuvaletten de çıkana kadar soobin ile göz teması kurmadı. nefes nefese, çantasını ya da gitarını almadan okuldan ayrıldı. eve gitmek istiyordu ama beomgyu'nun, ondan hesap sormak için uğrayacağı ilk durağıydı.
— 𓆤 —
merhabaaa! aslında bakarsanız uzun bir aradan sonra tekrar yazıyorum bu fici
yayımladığım ilk fic olduğu için biraz düşkünüm ama bu fic bitince enhypen ile ilgili bir fic yazmak istiyorum
oylamayı ve yorum yapmayı lütfen unutmayın yorum görünce çok seviniyorum
˖ ࣪ 💭🫶🏻Ꮺ !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can't think straight. | yeonbin.
أدب الهواة¡! ⋆ ࣪. 🎸. › ✸ küçük bir müzik grubunun sürükleyici ve heyecan dolu serüveninin yanında, birbirlerine oldukça kısa zamanda aşık olan ikilinin tüm zorluklar karşısında ayakta durmasını anlatan tatlı ama acıklı bir hikaye.