Chapter II

49 7 6
                                    

Tauriel pov:

Κατέβηκα από το τρένο με την παρέα του Mattheo. Η Pansy και η Levi μου φέρονται πολύ καλά, πιστεύω πως θέλουν να γίνουμε φίλες . Τα αγόρια δεν μου φαίνεται να πολυασχολήθηκαν, αλλά είναι πολύ καλοί αν και λίγο .... διαβολικοί ας το πω , με την καλή έννοια. Ανεβήκαμε με τα παιδιά σε μια άμαξα και θα ξεκινούσαμε την διαδρομή μέχρι το Hogwarts αλλά τελευταία στιγμή η άμαξα σταμάτησε και ανέβηκε ο Draco Malfoy. Με το που άρχισε να μιλάει κατάλαβα τι εννοούσε η Pansy όταν έλεγε ντραμα κουιν.

"Δεν μπορείτε να φανταστείτε ποια είναι επιμελήτρια μαζί μου! Δηλαδή τι έχω κάνει πια στη ζωή μου και αξίζω τέτοια τιμωρία ! Εντάξει μπορεί να πλάκωσα λίγο τον Dobby πιο μικρός και να καταστρέφω την ζωή του Potter αλλά αυτά είναι μικροπράγματα! Έλεος δηλαδ-" άρχισε να λέει και μετά με κοίταξε." Μπα μπα ? 'Εχουμε επισκέψεις?" είπε ειρωνικά. Δεν αντέχεται δηλαδή.

"Ναι εγώ την βρήκα στον διάδρομο και την έφερα στο βαγόνι" είπε ο Mattheo χαμογελώντας και πέρασε το χέρι του γύρω από τη μέση μου. Μμμ μάλιστα. Το λέω εγώ μ' αυτόν θα περάσουμε καλάα.

"Σόρι που στο χαλάω συνάδελφε αλλά εγώ την βρήκα πρώτος " είπε ο Draco . Τι μπλέκεται αυτός τώρα ποιος τον ρώτησε δηλαδη? Ο Mattheo τον στραβοκοίταξε και ο Draco ανταπέδωσε το βλέμμα.

"Καλά μην πλακωθείτε κιολας ηρεμία !" είπα εγώ γελώντας και γέλασαν και όλοι οι υπόλοιποι εκτός από τον Draco .

Σε λίγο φτάσαμε στο Hogwarts . Κατεβήκαμε και προχωρήσαμε προς την είσοδο. Μια γυναίκα με καστανά μαλλιά και γυαλιά με πλησίασε. "Tauriel Baywood ?" ρώτησε . Εγώ έγνεψα καταφατικά και αυτή μου έκανε νόημα να την ακολουθήσω και προχώρησε μπροστα. Κοίταξα λίγο τα παιδία και αυτοί μου έκαναν φάτσες πως όλα θα πάνε καλά . Η Pansy μου έβγαλε τη γλώσσα και ο Mattheo όταν τον κοίταξα μου έκλεισε το μάτι. Ο Draco ακόμα στραβοκοιτούσε τον Mattheo.

Ακολούθησα την καθηγήτρια. "Είμαι η υποδιευθυντρια McGonagal και κάνω το μάθημα των μεταμορφώσεων" μου είπε. "Θα πας με τους πρωτοετείς για να επιλεχθείς στον οίκο σου . Έχεις δηλώσει τα μαθήματα που θες να παρακολουθείς και έχεις στείλει τις άδειες που χρειάζονται από τους γονείς σου?" ρώτησε. "Ναι " απάντησα εγω. "Ωραία τότε θα πας απο εδώ. Τα μαθήματα ξεκινάνε μια ώρα μετά το πρωινό" μου απάντησε και μου έδειξε μια αίθουσα.

Υπήρχαν τέσσερα τραπέζια, ένα για κάθε οίκο και στην μέση στέκονταν οι πρωτοετείς . Η McGonagal φώναζε τα ονόματα ένα ένα και οι πρωτοετείς σηκώνονταν και φορούσαν ένα καπέλο που τους έλεγε σε ποιον οίκο ανοικουν. Με την άκρη του ματιου μου είδα τα παιδιά να μου κάνουν χαρούμενα νοήματα από το τραπέζι του Slytherin.

Nemesis Where stories live. Discover now