- Nos, ezzel véget is ért Lucius Xavier Malfoy végrendeletének felolvasása. Remélem, mindenkinek jó napja lesz a továbbiakban!
Ampok úr elmosolyodott, és kiment a szobából olyan gyorsan, hogy Draco annyit sem tudott volna mondani, hogy Kviddics. Az arcán látszott, hogy tudta mi fog történni amint kilép a szobából.
- Apád furfangos végrendeletet hagyott hátra.... - szólalt meg végül Hermione - Vajon Narcissa tud róla?
- Nem hiszem kis sárkány. - mondta Draco megfogva Hermione kezét - Anyám imádja az unokáit és téged is...Ha tudta volna mire készül az apám, biztosan megtett volna mindent annak érdekében, hogy a végrendelet nekünk kedvezzen.
- És most mi lesz? - kérdezte Hermione félénken - Mit fogsz tenni Draco?
- Micsoda kérdés ez kis sárkány?! - Draco lágyan felemelte a felesége állát, hogy a szemébe tudjon nézni - Soha, egy pillanatra se gondolj ilyen butaságokra. Nincs az a vagyon ezen a világon amiért én elhagynálak téged vagy a két törpét...
- Draco én csak... - kezdte Hermione de Draco a szavába vágott
- Nem lesz semmi baj! Van elég pénzem, nem vagyok annyira rászorulva senkire és semmire.
- Tudom, én csak azt szerettem volna mondani, hogy én is tudnék dolgozni valamit. A minisztérium remek munkát ígért nekem emlékszel? Talán ha elfogadám levehetnék egy kisebb terhet a válladról....
- Nem, Hermione. - rázta a fejét Draco - Miféle teherről beszélsz? Ti vagytok a mindenem. És nem is vagyunk rászorulva, hogy dolgozz... Hát nem érted kis sárkány? Gazdag vagyok apám vagyona nélkül is! Apám azt hitte ilyen kicsinyes dolgokkal majd zsarolhat?! Bassza meg a vagyont és utalja át Parkinsonnak nem érdekel. Ti hárman vagytok a fontosak számomra....
Hermione nem szólalt meg csak a férje mellkasához bújt és behunyva a szemét hálát adott amiért Draco egy pillanatra sem gondolta meg magát. Bár legbelül tudta, hogy Draco soha nem menne bele ilyesmibe, mégis félt, hogy talán elhagyja majd.
- Mehetünk kis sárkány? - mondta Draco eltolva kissé Hermionét magától - Jean és Scorpius már biztosan túlpörögtek a sok édességtől amit Jean nagyi tömött beléjük!
Hermione ekkor elnevette magát és kézen fogva Dracoval elhagyták Gringotts hatalmas épületét.
************************************************************************
Aznap délután Draco a nappaliban olvasta az egyik újságot, amikor
Scorpius felmászott az apja ölébe. Orra centiméterekre volt az apja arcától. A szőke mini Malfoy lassan felemelte az ujját, és beledugta az apja fülébe. Draco kissé megrándult, majd letéve az újságot magához rántotta a fiát. Élénk, szürke szemei csillogtak ahogyan az apjára nézett- Hol van az anyukád, bajnok?
- Vacsorát főz Jean-nel - válaszolta Scorpius - Lenne egy kérdésem apa..
- Rendben. Mi lenne az? - kérdezte Draco leültetve maga mellé Scorpiust
- Mi az a tisztavérű?- Scorpius hangja megtelt gyermeki kíváncsisággal. Nagy szemekkel figyelte apját, alig várta, hogy választ kapjon. Draco felvonta a szemöldökét, majd zavartan így szólt
– Miért kérdezed?
- Moly Lenard mondta tegnap. - magyarázta Scorpius, és eszébe jutott a beszélgetés, amelyet előző nap hallott a varázslók előkészítőjén
- Azt mondja, hogy ez valami rossz. De nem tudom, mi az. És elfelejtettem megkérdezni lefekvés előtt... Reméltem, hogy tudod mi az a szó.
- Meg kell értened Scorpius... - túrt bele Draco fia tejfölszőke hajába
- Hogy ez nem feltétlenül rossz dolog. Nincs azzal semmi baj, ha tisztavérű vagy, ahogy azzal sem, ha valaki mugli ivadék vagy félvér.
YOU ARE READING
Tiltott vágyak 2( Harc a szerelemért) Szünetel
FanfictionMiután annyi szenvedésen átmentek, Draco és Hermione tökéletes házasságban élnek két gyönyörű gyermekkel. Ám ez a meghitt családi idill egyik pillanatról a másikra megváltozik, amikor egy újabb átok éri őket. Draco és Hermione szerelme elég erős, ho...