Hermione túl korán ébredt ahhoz képest, ahogyan szerette volna. Az asztalon lévő óra hetet mutatott, és bár kétségbeesetten szeretett volna még aludni, tudta, hogy nem fog menni. Mindig is az volt a szokása, hogy korán ébred. Sóhajtva kikelt az ágyból, összeszedte az előző este összekészített ruháit, és kiment a fürdőszobába. Néhány percig szótlanul nézte a tükröt, és próbált kutatni az emlékei között. Mindhiába. Kicsit később amikor reggelizni indult, meghallotta Scorpius sírását ezért gyorsan a szobájához szaladt.
- Mi a baj?
Sindarin az ágyat igazgatta, Scorpius pedig az ablakok közelében állt, haja furcsán kócos volt. Alsó ajka remegett, és erősen szorongatta plüssmaciját. Amikor meglátta Hermionét, mégjobban zokogott
- Mi történt? - szólalt meg Draco is a szobába érve, majd mind ketten oda léptek a fiukhoz. Scorpius megpróbált válaszolni, de túlságosan sírt, ezért a szülei Sandarinra nézve keresték a válaszokat.
- Történt egy kis baleset az éjjel gazdám... - magyarázta a házimanó - Tudja, hogy ilyenkor szégyelli magát emiatt.
- Sajnálom! - zokogta Scorpius, és végül felemelte könnyes szemét, hogy a szüleire nézzen majd újra a mackójába temette a fejét, és tovább sírt.
- Ó Scorpius! - kezdte Hermione megértően, és azon töprengett, milyen gyakran nedvesíti be az ágyat a fia éjjelenként - Ne sírj, még csak 6 éves vagy, néha megesik az ilyen...
Draco ekkor felkapta a fiát, figyelmen kívül hagyva a nedvességet Scorpius pizsamáján
- Hé, nincs semmi baj törpe... - mondta a lehető legmegnyugtatóbb hangon - Mikor történt utoljára?
Eltartott egy ideig, mire Scorpius válaszolni tudott
- Hét...hétf..
- Hétfőn. Ma pedig vasárnap van.. - mondta Draco, és elővett egy zsebkendőt, hogy megtörölje Scorpius arcát
- Több nap eltelt anélkül, hogy benedvesítetted volna az ágyat. Szóval minden rendben, igaz?- Még nem vagyok nagyfiú.. - mondta Scorpius duzzogva - Azt mondtad, a nagyfiúk nem nedvesítik be az ágyat.
- Tévedtem. Mindenkinek vannak néha rosszabb éjszakái. - válaszolt Draco megsimítva a fia arcát
- Veled is szokott ilyen történni apa?
- Néha. - hazudta Draco némi habozás után - Nos, mit szoktunk mondani neked, amikor vizes lesz az ágy?
- Nem szabad sírnom valami miatt, amin nem tudok változtatni. - mondta Scorpius engedelmesen, és kézfejével megtörölte az orrát - Segítenem kellene Sandarinnak
- Menni fog? - nézett Draco a fiára mire az hevesen bólogatni kezdett
- Kérem, húzza fel a párna huzatot Scorpius úrfi!
Scorpius kisebb nehézségek árán elvégezte a feladatát, miközben Sandarin befejezte az ágy többi részét.
- Kész is van! - mondta a fiú büszkén, és óvatosan a megfelelő helyére tette a párnát
- Tökéletes! - jelentette ki Draco, Scorpius munkáját vizsgálva - Most öltözz át, aztán csatlakozz hozzánk reggelizni, rendben?
- Segítek neked kicsim. - mondta Hermione, és megfogta a fia kezét. A szekrényhez mentek, hogy kiválasszák a ruháit, míg Sandarin segített a reggeliben
- Sajnálom Scorpius... Ez az én hibám, elfelejtettelek elvinni a mosdóba, mielőtt lefeküdtél volna aludni.
Ismét ott volt, egy emlék amire Hermione nem tudott vissza gondolni. Bűntudata volt amiért a fiát ilyen helyzetbe hozta.
ESTÁS LEYENDO
Tiltott vágyak 2( Harc a szerelemért) Szünetel
FanficMiután annyi szenvedésen átmentek, Draco és Hermione tökéletes házasságban élnek két gyönyörű gyermekkel. Ám ez a meghitt családi idill egyik pillanatról a másikra megváltozik, amikor egy újabb átok éri őket. Draco és Hermione szerelme elég erős, ho...