8.fejezet

235 17 3
                                    

- Anyád elég romantikus volt ma... – mondta Hermione Dracónak, amikor visszatértek a birtokra.

- Boldogabbnak tűnik, mint ahogy valaha is emlékszem rá. - nevetett fel Draco majd Jean megrángatta az anyja ruháját

- Anya, mi az a romantikus? 

Hermione tágra nyílt szemekkel Dracóra nézett, miközben próbált gondolkodni

- Azt jelenti, hogy… szereti, ha az emberek szerelmesek.

Draco ekkor vigyorogni kezdett. Hermione pedig dühös pillantást vetett rá, nehogy gúnyolódni kezdjen

- Gyerünk Jean, öltözzünk tiszta ruhába, keressük meg Scorpiust aztán kicsit lepihentek jó? Ti és apa ma sokat játszottatok. - nézett gyengéden Hermione a lányára

- Apával sokat kvidiccseztünk! Ő volt a seprű, mi pedig a hátán repültünk!

- És még ők azok, akiknek pihenniük kell.... -  motyogta Draco az orra alatt, ami Hermionét megnevettette.

- Megyek zuhanyozni. - mondta Draco majd otthagyta őket a folyosón

-Szóval jól szórakoztál? - kérdezte Hermione miután Draco eltűnt a folyosó végén

- Igen. -  bólintott határozottan Jean ám kissé aggódónak tűnt  - Te jól szórakoztál, anya? Apa nem játszott veled...

- Természetesen jól szórakoztam - nevetett idegesen Hermione -  Szokott velem játszani?

- Nem ülsz apa hátára kvidiccsezni, de mindig átölel és megcsókol, és akkor sokat mosolyogtok.

Jean nagyon figyelmes volt és rájött, hogy valami nincs rendben. Vajon Scorpius is észre vette már? Neki és Dracónak óvatosnak kell lenniük, nehogy összezavarják a gyerekeket.

- Tudod Jean, mondtam apának, hogy ne öleljen meg, mert kicsit rosszul érzem magam, és nem akarom, hogy ő is beteg legyen.

- De én megölelhetlek? - kérdezte Jean aggódva

- Igen, mert te még kicsi vagy. - mondta Hermione halványan elmosolyodva - Nem úgy, mint az apukád, aki már kezd öreg lenni.

- Apa nem is öreg! -kacagott Jean majd felnézett az anyjára - Most megölelhetlek anya?

- Hát persze, drágám! - Hermione felkapta a kis Jeant akinek apró karjai körülölelték a nyakát, majd egy ragacsos csókot nyomott az anyja arcára. Hermione szorosan magához szorította, és azon töprengett, hogy hogy a fenébe felejthetett el egy ilyen tökéletes kislányt.

Fél órával később, amikor Scorpius és Jean mélyen aludtak, Hermionének sikerült megtalálnia a Malfoy-könyvtárat. Tátott szájjal nézett a szoba hatalmas méretére és a polcokra amelyek roskadásig voltak.  egy pillantra eltöprengett, vajon elolvasta-e az itt található összes könyvet?

Eltartott egy ideig, mire Hermione összpontosítani tudott, és talált néhány ígéretesnek tűnő könyvet, majd egy kényelmesnek tűnő kanapéhoz vitte őket, és olvasni kezdett.
Draco félórával később csatlakozott hozzá

- Gondoltam, hogy itt leszel. – mondta, és helyet foglalt Hermione mellett a kanapén

-Kicsit nehezen találtam meg a helyet... – ismerte el, és végül felnézett a könyvből  - Aludtál?

-Fárasztó apának lenni. - dőlt hátra Draco hosszasan kifújva a levegőt
- Legtöbbször fogalmam sincs, hogy helyesen cselekszem-e vagy sem.

- Azt hiszem, ez mindig így van.. – mosolygott kissé Hermione.  Kicsit kínos érzés volt Dracóval beszélgetni, és nem vitatkozni.

Tiltott vágyak 2( Harc a szerelemért) Szünetel Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon