15.fejezet

264 16 6
                                    

- Szerinted köztünk meg van a szikra? Érzel köztünk szikrát?

Draco észrevette, hogy a lány arca elszíneződik, amikor feltette a kérdést.

- Hát..én...- habogta majd egy korty bor után nyúlt -  Azt hiszem, el tudom képzelni, miért szerettem beléd régen...

- De most nem érzed ugyan azt?

Kérdezte Hermione, de ez inkább volt kijelentés, mintsem kérdés. Draco felnézett a tányérjáról, majd Hermione-ra pillantott

- Nem tudom. Szerinted?

- Ott lehet, ha hagyjuk. Nem mintha bármit is tettünk volna érte, hogy szikra legyen... Ez vicces! Ginny azt mondta, hogy ne gondoljunk erre a problémára, és most mégis  csak erről beszélünk!

Hermionét anniyra elragadta a beszélgetésük, hogy észre sem vette, hogy Draco lassan átnyúlt az asztalon, és megfogta a kezét. Hermione szaggatottan vette a levegőt amikor rájött, Draco az ő kezét fogja, de nem húzta el a kezét. Kellemes érzés fogta el, és ahogy a hüvelykujjával végigsimított Hermione csuklóján, bizsergést keltett az egész testében

- Miért csinálod ezt Draco? - suttogta Hermione mélyen Draco szemeibe nézve

- Hogy lássam, van-e szikra közöttünk...

- És... Van?

Draco egy pillanatra megállt, hogy átgondolja.  Korábbi bókja, hogy gyönyörű volt, egész este a fejében járt, részben azért, mert azon töprengett, hogyan mulasztotta el korábban, részben pedig azért, mert eddig miért nem vette észre.  Egy gyönyörű nő ült előtte. Határozottan volt szikra közöttük, de vajon ez az a szikra, amit kerestek?

- Még nem vagyok benne biztos. - mondta Draco megnyalva az alsó ajkát -  Gyere, táncoljunk !

Hermione hagyta magát a táncparkettre vezetni, miközben próbálta leplezni csalódottságát. Hermione biztos volt benne, hogy meg van köztük a szikra amikor Draco megérintette, határozottan tudta, hogy vonzódik Draco- hoz, de úgy tűnt Malfoy nem érez így.
Mikor a  táncparkett közepére értek, Draco lágyan magához húzta és kezeit a lány derekára tette

- Ne légy olyan feszült - szidta gyengéden - Már ittál bort!

Hermione ekkor halványan elmosolyodott és Draco vállára tette a kezét, majd elkezdtek mozogni a zenére. Draco meglepve tapasztalta, hogy Hermione  feleannyira sem volt olyan rossz a táncban, mint amilyennek gondolta.  Aztán eszébe jutott, hogy talán a hat év alatt többször is táncolhattak már együtt.

Hermione elernyedt a dal közben, aminek Draco nagyon örült. Véleménye szerint túlságosan távol táncoltak egymástól, de habozott, hogy közelebb húzza-e őt. Vegül Draco tett egy fél lépést előre, kezeit Hermione derekáról kissé lentebb csúsztatta, majd szorosan magához húzta. Hermione egy pillanatig ellenállt, ám hamar megadta magát és átkarolta Draco nyakát. Fejét a vállára hajtva élvezte a férje erős, férfias testét.

-  A fenébe is, Hermione, azt hiszem, Ginnynek egyszer az életben volt egy jó ötlete! - súgta a fülébe Draco. Hermione ekkor kissé hátrahúzódott, hogy a szemébe tudjon nézni

- Hogy érted?

- Ez a randi....ha a múltban is ilyen jól megvoltunk, nem csoda, hogy beléd szerettem!

Csak ennyit mondott, de Hermione pontosan tudta, mire gondol.  Lehet, hogy soha nem emlékeznek majd rá, hogy a múltban szerelmesek voltak, de mindketten tudták, hogy a mai este után ez egy biztos lehetőség a jövőben. Hermione szótlanul hajtotta ismét Draco vállára a fejét. kényelmetlenül érezte magát, hogy az arca és az ajka olyan közel vannak Draco-hoz. Túl hívogatónak tűnt, túl könnyűnek tűnt előrelépni és megcsókolni.

Tiltott vágyak 2( Harc a szerelemért) Szünetel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin