🕸️
"Uykumdan üzerime çöken ağırlık nedeniyle uyandım. Korkudan refleksle bir çığlık atacaktım ki ağzımın çoktan kapandığını fark ettim."
Kendi ellerini daha önce hiç görmemiş gibi inceledi.
"Tanımadığım yada tanısam bile o anda çıkartamadığım kişi anında dudaklarını boynuma kapatıp öpmeye başladı.
Miğdem bulanıyordu, ellerim ile onu itmek istedim ama büyük vücuduna etki etmiyordu, yada ben çok güçsüzdüm."Yüz ifadesi buruştu...
"İğrenç dudakları boynuma izini bırakarak oradan gerdanıma ve tişörtümden taşan göğsüme geldiğinde kurtulmak için çabaladım ama yine olmadı."
O anları yaşıyormuş gibi takılı kaldı gözleri bir noktada ve zihni bulandı.
"Boştaki eli vücudumda dolanıyordu, tişörtümü yukarıya sıyırıp ardından südyenimi de yukarıya sıyırdı ve eli ile göğsümü sıkmaya devam etti."
Gözleri hafif hafif dolmaya başladı.
"Bu yaptığı bana zevk değil, iğrelti veriyordu.
Eli oradan da sıkılıp rotasını alt kısmına kadar getirip şortumu aşağıya çekiştirerek dizlerime kadar sıyırdı ve kilotümla oynadı."Adam bakışlarını kadının jest ve mimiklerinden çekip önündeki boş deftere çevirdi.
"Sonra elinin biri ağzımı kapatırken diğerini külotumdan içeriye soktu."
Gözlüğünü düzeltip masanın üzerinde birşey aramaya başladı.
"Kurtulmak için çabalamam bir sonuç doğurmuyordu, elinin iki parmağını sertçe içeriye soktuğunda göz yaşlarımın arasında acıyla bir çığlık attım ama onu da becerememiştim."
Aradığı kağıdı bulup önüne çekti ve okumaya başladı.
"Canım yanıyordu ve daha fazla dayanacak gücüm yoktu!"
Göz yaşları yanaklarından aşağıya büyük bir hızla süzüldü.
"... bende ... bende çözümü kendimi rahat bırakarak teslim olmakta buldum."
Adam kafasını kadına hitaben olumlu anlamda sallayıp elindeki kağıda daha dikkatli baktı.
Doktordan gelen raporda bu kadının hâlâ bakire olduğu yazıyordu..."Bir süre elini içeride hareket ettirdi, ardından aynı eli birkaç saniye benden uzaklaştıktan sonra kalın ve uzun birşey hissettim...
Çok, çok sert ve benim alamayacağım kadar büyüktü, belki de ben çok dardım bilmiyorum ama çok canım yanmıştı."Yutkundu, incecik boynundan bunu görmek zor değildi.
"Bedenim uyuşmaya ve bir süre sonra acısı azalmaya başladı ama asla o şey bana zevk veriyordu..."
Gözlerini adamın gözlerine dikip ıslak gözleri ile baktı.
"Bana benim iznim olmadan saatlerce dokundu ve ben buna engel olamadım..."
Eli boynuna gidip iğreti ile ovaladı.
"Kendimi çok kirli hissediyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arsız Zaaflar Kurbanı -PSİKİYATRİST-
Genç KurguBen; Veba Ecer Harmander. Babasının biricik kızı, Dört abisinin sevimli kardeşi, Annesinin ise hastalığı... 'Kara liste'nin sahibi, arsız bir şizofren! Kan dökmeye aşık bir psikopat! Aynı zamanda zeki, seksi bir kadın! Ve ağlarıma dolanmış bir kur...