A/n pov.....

දැනටමත් මාසයක් ගෙවිලා ගිහින් හෙසොක් සුයාව බැදලා.හෙසොක් ක්ලබ් යන ටිකක් අඩු උනත් සතියට එක පාරක් අනිවාර්යයෙන් ක්ලබ් යනවා. හැබැයි සුයා නම් ගොඩක් කැමති හෙසොක් ක්ලබ් යනවට මොකද එකෙන් කෙල්ලට රිදෙන එක අඩු වෙන නිසා .හෙසොක් සතියකට තුන් පාරක් වගෙ සුයා එක්ක සෙක්ස් කරන්න පුරුදු වෙලා ඉන්නේ දැන් එක නිසා තමා කෙල්ල කැමති හෙසොක් ක්ලබ් යනවට

හෙසොක් කෙල්ලට පොරොන්දු උනු විදියටම ජන්කුක්ව බිග් හිට් එකේ පුහුණු වෙන ආටිස් කෙනෙක් කරා ජන්කුක් ලග තිබුනු දක්ෂ ක්‍රම නිසා කොල්ලා තව මාස 8  වගෙ අලුත් ආටිස් කෙනෙක් වගෙ කලා ලොකයට එකතු වෙන්න ඉන්නේ .

හෙසොක් හිටියේ තමන්ගේ ගෙදර ලිවින් රුම් එකේ. සුයා හෙසොක්ට කුල් ඩින්ක් එකක් එක්ක ගෙදර හදපු කප් කේක් ගෙනත් දිලා හෙසොක්ගේ එහා පැත්තෙන් ඉදගත්තේ ගෙදර වැඩ ඔක්කොම වගෙ ඉවර කරපු නිසා .

🦄 සුයා ඔඩොක්කුවට එනවා

හෙසොක් කෙල්ල ඇදගෙන ඉන්න කොට ගවුම දිහා බලන් කිව්වේ කෙල්ලට බයටම කෙල හිර වෙද්දි .

🌺 එත් සර් තාම උදේ ..

🦄 මට වැඩක් නැ උදේද රැද කියලා ඉක්මනින් මම ලගට එනවා

හෙසොක් ගෙ දෙදරන්න කෑගාහුවේ කෙල්ල බයටම හෙසොක්ගේ ඔඩොක්කුවෙන් ඇවිත් ඉදගනිද්දී.

🦄 අනිත් දවසේ මම දෙයක් කිව්වම එක පාරින් කරන්න බේබී.මොකද ඩෑඩිට කෙන්ති ගියාම ඩෑඩී ගොඩක් දරුණුයි .ඔයා දන්නවා ද බේබී ඊයේ රැ ක්ලබ් එකෙ මම එක්ක හිටපු කෙල්ල ගොඩක් මුරණ්ඩු උනා අන්තිමේදී එකීට සිහිය පවා නැති උනා.

🌺 මො..

🦄 එක නිසා මගෙ බේබී මම එක්ක එකට එක කියන්න ලැස්තී වෙන්න එපා හොදද.

🌺 ම්ම්

🦄 එහෙනම් ඉක්මනින් ඇදුම් ටික ගලවනවා

කෙල්ල ටිකක් වෙලා හෙසොක් දිහා බලන් ඉදලා ඇදුම් ටික ගලවලා දැම්මේ හෙසොක්ගෙන් කෙල්ලට හංගන්න තව මොකුත් නැති නිසා .

🦄 ගුඩ් ග්‍රල්

හෙසොක් කෙල්ලගෙ නළලට කිස් එකක් දිලා කෙල්ලගෙ මුළු ඇගම අල්ලන්න ගත්තේ හෙසොක් කරන දෙවල් දිහා කෙල්ල අප්පිරියාවෙන් බලන් ඉද්දි .

🤝 deal 🤝✨️❤️✨️❤️Where stories live. Discover now