Sixteen

9 0 0
                                    

POV ARABELLA

Over 2 dagen gaan we weer naar huis. Turkije is echt geweldig, de mensen zijn lief, het land is mooi en het weer is zo lekker. We hebben met zijn alle super veel lol gehad. We zijn naar water parken geweest, uit geweest en nog veel meer.

Ik en E hebben veel gepraat en zijn closer geworden. Wat mijn gevoelens nog erger naar boven brengt. Zodra we terug zijn in Amerika gaan we weer terug naar ons leven en gaat ieder zijn kant op. Het idee van mijn vrienden missen zit mij niet lekker, ook al zitten onze scholen dicht bij elkaar gaat het anders worden.

Met die gedachtes luister ik naar het geluid van de douche waar Elijah onder staat. Mijn blik richt ik op zijn telefoon waar duizend geluiden vandaan komen. Even twijfel ik, zou ik kijken? Ik zucht, pak zijn telefoon en kijk naar zijn vergrendel scherm.

Sienna Goedemorgen knapperd 😘 .
Sienna Kan niet wachten om je vanmiddag te zien 😊.

Wie de f*ck is Sienna?! Mijn maag draait om en ik slik hard. Door het geluid van de deurklink leg ik zijn telefoon snel weg en kijk op naar een Elijah die in zijn onderbroek staat.

'Goedemorgen gup.' Zegt hij met een glimlach en loopt naar me toe om vervolgens een kus op me voorhoofd te geven. Verdriet schiet door me lichaam. 'Morgen.' Zeg ik zacht en ontwijk zijn blik.

Hoe dan Ara? Weer trap je erin!

Ik ben boos, vooral op mezelf. Ik stap uit bed en begin me kleding te zoeken. Het is stil en ik probeer me huil in te houden. 'Ara?' Hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Elijah op het bed zitten met zijn telefoon. 'Ja?' Zeg ik zacht. Hij zucht en kijkt me fronsend aan. 'Wat heb je gedaan op me tel?' Vraagt die lichtelijk geïrriteerd. Ik slik en zucht. 'Je kreeg veel berichten dus ik keek, want het leek belangrijk.' Zeg ik zo emotieloos mogelijk. Elijah staat op en loopt naar zijn kleding, die naast mij ligt. Ik kijk naar hoe hij zich aankleed omdat hij op dit moment onvoorspelbare emoties toont in zijn houding. Hij kijkt voor zich uit en haalt een hand door zijn haar. 'Bemoei je er aub niet mee.' En na deze woorden loopt die de kamer uit en slaat de deur dicht. Ik laat me adem los en er beginnen tranen over me wangen te rollen.

Na 10 minuten gehuild te hebben, heb ik mezelf weer herpakt. Ik heb een zomerse outfit aangedaan en mezelf klaar gemaakt. We gaan zo eten bij een chic strand tentje met iedereen en ik heb er zin in.

OUTFIT ARABELLA

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

OUTFIT ARABELLA

Ik loop naar de lobby waar iedereen klaarstaat en we lopen richting het strand tentje. Eenmaal aangekomen nemen we plaats. Het tentje heeft een Ibiza vibe en Cel is alweer foto's aan het nemen voor haar instagram. Ik grinnik en geniet van het uitzicht.

Nadat Cel haar perfecte insta foto heeft gemaakt kijken we allemaal naar het menu kaart. Ik heb eigenlijk helemaal geen honger, omdat me gedachten bij Elijah zit. Wie is Sienna en hoe kent hij haar? Waar is hij? 'Ara, wil je ook een cocktail.' Vraagt mijn moeder en ik schrik op uit mijn gedachten. 'Ja lekker mam.' Zeg ik met een glimlach. De serveerster neemt onze bestelling op en met zijn alle zijn we aan het kletsen over van alles en nog wat.

Plots komt Elijah binnen met een meisje. Mijn hart breekt in 1000 stukjes. Ze heeft lang blond haar, dikke lippen en een mega mooi figuur. Elijah kucht en legt zijn hand op haar onder rug. 'Hoi allemaal, dit is Sienna. Mijn vriendin.' Zegt hij.

De woorden spoken door me hoofd. Iedereen kijkt verbaasd maar stelt zich daarna voor. Sienna is een lief meisje en super mooi. Geen wonder dat hij voor haar is gevallen. Ik schuif ongemakkelijk op mijn stoel en ben blij dat ik een zonnebril op heb.

'Heyy, ik ben Sienna!' Hoor ik een hoge stem zeggen. Ik kijk op en zie haar voor mij staan met haar hand naar voren. Ik zet mijn zonnebril op mijn hoofd en geef haar een grote neppe glimlach. 'Arabella, aangenaam.' Zeg ik zacht en schud haar hand. Nadat ze zijn gaan zitten en hebben besteld zit ik te friemelen aan me jurkje. De tranen prikken in mijn ogen en ik sta op en loop naar de wc. Ik kijk in de spiegel en zie de tranen over mijn wangen rollen.

Wat een dom wijf ben ik. Hoe kon ik denken dat hij na 2 jaar mij leuk vind, überhaupt dat hij mij leuk vind. Ik pak papier en dep me tranen weg. Het liefst scheld ik hem uit en loop ik weg, maar alleen Cel weet van ons en ik wil niet de hele vakantie verpesten.

Ik kijk in de spiegel en zie Cel door de deur heen komen. 'Gaat het?' Vraagt ze zacht en ik draai om. 'Ja.' Zeg ik kortaf en staat haar aan waarna ze naar me toekomt en mij knuffelt. 'Hij is het niet waard bel.' Zegt ze in me oor, maar het enige waar ik aan kan denken is dat ik dom ben en naïef. Na mijn huil sessie heb ik mezelf opgefrist en lopen we arm in arm naar de tafel. Waar mijn eten is die ik op wil eten, want ja eten gaat boven een gebroken hart. Het koppeltje zit naast me, helaas. Het irriteert me dat hij geen een woord tegen mij zegt terwijl hij me "bestie" is. Bullshit.

Na het eten gaan we allemaal naar het hotel, we zijn van plan om naar het strand te gaan en daar lekker te chillen. Zodra ik in mijn kamer kom krijg ik het beste idee ooit. Ik pleur al Elijah's kleding in zijn koffer. Weg ermee, mooi niet dat je nog bij mij slaapt en al helemaal mij niet meer aanraken. Ik gooi alle kleding waar ik in slaap dan van hem is er ook bij en doe hem dicht. Ik maak de deur open om de koffer in de gang te zetten en zodra ik de deur open doet zie ik hem staan.

Hij kijkt geschrokt. 'Wat ben je aan het doen?' Vraagt hij en ik lach hem uit. 'Denk je nou echt dat je nog toegang tot deze kamer hebt?' Zeg ik boos en schuif de koffer keihard tegen hem aan. 'Wat de f*ck Arabella!' Roept hij boos en hij scheld binnensmonds. 'Moet je maar nadenken wat voor daden je doet. Je denkt toch niet dat ik ooit nog met jou wil praten!' Roep ik gefrustreerd. Ik ben zo boos dat ik me niet meer kan inhouden. 'Oh nee ara ik wil jou, ik gebruik je niet, ik hou van jou. Bullshit Elijah f*cking bullshit.' Roep ik boos met tranen in mijn ogen. 'Ik ben echt de grootste Mongool ooit die gelooft dat die woorden echt waren. Je hebt me pijn gedaan en ik ga dat je nooit vergeven, ik haat je!' En na die woorden gooi ik de deur voor zijn hoofd dicht. Ik leg me achterhoofd tegen de deur en probeer rustig te ademen. Ik luister naar de geluiden op de gang, maar er is alleen maar stilte....

 Ik luister naar de geluiden op de gang, maar er is alleen maar stilte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Us Against ThemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu