Four

112 7 0
                                    

POV ARABELLA

Ik druk me wekker uit op me telefoon en sta op. Yay, vandaag me laatste examens maar wel de moeilijkste. Ik loop richting me kast en pak een setje lingerie en kleding. Ik loop naar de douche en stap er in. Als ik er uitkom trek ik me kleding aan en poets ik me tanden.

 Als ik er uitkom trek ik me kleding aan en poets ik me tanden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

OUTFIT ARABELLA

Ik zucht en kijk in de spiegel. Ik ben echt iets vergeten. Ik doe een beetje makeup op en denk na. Ik heb iets niet gedaan gisteren. Naja, t zal wel. Ik loop naar beneden en maak ontbijt. 'Josh kom we gaan.' roept ik als ik me ontbijt op heb. Ik doe me leren jack aan en pak de sleutels uit me zak. Ik voel een papiertje en pak hem. Ik open hem en zie slik. Kut, de brief! Ik stop hem in me zak en loop naar de auto met inmiddels Joshua op me hielen. Die lees ik vanavond wel. Ik stap in en rijd naar school.

'Pff, dat was me een examen.' zegt Celine vermoeid. 'Uhu.' stem ik mee in. 'VACATION BITCHES.' roepen Devon en Dustin waarna ze naar de schooldeur rennen en hem open gooit. Ik kijk Celine aan en begin te lachen. 'HEY WACHT OP MIJ!' roept Sanne die lachend aankomt gerend.

Over 2 weken horen we de uitslag en dan hebben we gelijk die maandag onze uitreiking, ik hoop zo erg dat ik geslaagd ben.

'Dames. Laten we onze vakantie gaan vieren, zullen we een terrasje opzoeken?' vraagt Dustin met een grijns. We stemmen allemaal in. 'Eerst wil ik nog naar huis, ik wil me omkleden.' zeg ik beslist. 'Oké, iedereen naar huis ik app hoe laat bij mij.' zegt Devon als we bij onze auto's staan. 'Okee, rijd je mee Sanne?' vraagt Celine zodra ze in haar auto stapt. 'Ja, isgoed tot zo iedereen!' roept Sanne als ze instapt en daarna rijden ze weg. 'Ik zie jullie later!' zegt Dustin en hij zet zijn helm op. Dustin is meer van de scooters en motoren.

Ik zwaai uitbundig en lach. 'Dussssss.' zegt Devon met een onschuldig glimlachje. 'Wat wil je?' zeg ik lachend en ik doe me autodeur open en plof op de stoel. 'E zei dat je een brief aan hem had gegeven.' zegt die terwijl hij een haaltje neemt van ze sigaret. Ik slik en steek me hand uit waarna hij me een sigaret geef. 'Weetje het zeker?' vraagt die en ik knik. 'Wil je dit gesprek voeren?' vraag ik. Hij knikt en ik steek de sigaret in me mond. 'Dan wel.' zeg ik simpel en steek hem aan. 'Vertel.' zegt die nieuwsgierig.

Ik blaas me rook uit en rol me ogen. 'Er stond gewoon in wat ik hem wou vertellen, hallo het is al zowat 2 jaar geleden dat ik hem gezien heb. Ik wil gewoon met hem praten.' ik kijk naar de grond en voel me de tranen prikken in me ogen. 'Hij heeft ook een briefje terug geschreven, niet dat ik het had verwacht maar hij heeft het toch gedaan.' zeg ik en ik neem weer een haal. 'Heb je hem al gelezen?' vraagt hij tijdens het uitblazen. Ik schud me hoofd. 'Ik durf het niet.' zeg ik zacht. Ik gooi me sigaret op de grond en kijk naar Devon, die bezorgd voor zich uit staart.

Devon is als een broer voor me, ja oké we hebben één keer gezoend, om te kijken of we gevoelens voor elkaar hadden maar meer niet.

Hij komt in de deur zitten en kijk me aan. 'Je kan hem nu lezen of ik kan hem voorlezen?' vraagt die. Ik knik en pak het briefje uit me zak. Ik kijk er even naar en geef hem dan. Hij slaat hem voorzichtig open en kucht en begint te lezen.

lieve gup,

Als allereerst, ik mis jou nog meer dan je ooit zou denken en daarom kan wil ik je niet zien. Ik ben dan bang dat ik breek. Ik beloof dat je de eerste ben waar ik naartoe kom als ik vrij ben. Ik zou je alles vertellen, je uren vasthouden en je niet loslaten.

Dit klinkt echt cliché en ik zit nu te lachen maar voor jou zou ik alles doen.

Ik hoop niet dat er vervelende jongens achter je aan zitten anders vermoord ik ze.

Niet letterlijk want dan moet ik weer zoveel jaar zonder je.

Elke keer als je broer, Devon of Celine langskomen wacht ik altijd op hun verhalen over jou. Ik mis je lach, je stem en ook je lijf want damn babygirl. Dat is ook een ding zeker, als ik je zie dan geef ik je de beste nacht van je leven.

Ik kijk Devon aan en begin te blozen waardoor hij begint te lachen. 'Dit wordt nog is leuk.' zegt hij. Ik rol me ogen en zucht. 'Lees nou maar verder.' mompel ik. 'Okeeee.' en hij begon weer te lezen.

Oké sorry maar 2 jaar lang geen seks is heel lang en ik moet wel fantaseren. Genoeg over mij.

Ik weet niet hoe het met je gaat, ik weet niks en ik haat het. Ik wil je stomme onzekerheden horen en je drama, je stress met kleding, alles. Ik hoop dat je het leuk hebt en dat je je examens goed heb gemaakt. Als je niet geslaagd ben dan krijg je echt billenkoek.

Ik ga deze brief aan Gino geven, je weet al wie het is als die hem heeft gegeven. Ik vertrouw hem. Ik zou niemand in je buurt laten maar hij is goed. Dus wees niet bang voor hem. Ik haat het dat ik je niet kan beschermen, beter doet je broer of Devon het anders sla ik ze echt in elkaar. Oké ik ga nu want Gino is er en hij is vandaag als laatst.

Arabella onthoud dit,

Ik hou van je.

E.

Ik haal diep adem en veeg de tranen af, die inmiddels waren ontsnapt. Devon merkt het en gaat staan en knuffelt me. Ik knuffel hem en laat me gaan. Ik heb nog nooit voor Devon gehuild dus hij is vast verbaasd. Ik doe misschien wel altijd of het me niks boeit maar van binnen ga ik kapot. 'Het is oké Ara, laat het eruit komen van die 2 jaar vasthouden.' sust Devon me en hij aait me haar. Na een tijdje gehuild te hebben kijk ik Devon aan. 'Dankje.' zeg ik zacht.

Hij geeft een kus op me voorhoofd. 'Ga nu maar naar huis dan kom ik je ophalen oké?' zegt die terwijl die over me arm wrijft. Ik knik en glimlach. 'Dan zie ik je zo.' roept die waarna ik de deur dicht doe en me auto start. Nadat ik thuis aankwam ging ik nog huilen bij me moeder. Ik doe de deur open en loop naar buiten. We rijden naar het terrasje en vieren onze vakantie met het groepje. Daarna zet Devon me thuis af en ga ik eigenlijk direct naar me bed.

Naja eerst heb ik teenwolf nog gekeken tot 2 uur s'nachts en daarna nog muziek geluisterd. En toen viel ik in slaap.

POV ELIJAH

Ik open me ogen zodra me cel deur open word gedaan. Waarschijnlijk een nieuwe celgenoot. Ik sta op en kijk. 'Wat doe jij hier.' zeg ik boos. Ze grijnst 'Je leven tot een hel maken vriend.' Ik rol me ogen en kijk naar de politieagent.

'Sinds wanneer mogen meisjes en jongens op 1 kamer.' vraag ik verveeld. 'Sinds dat er geen plek meer is bij de meiden kant.' zegt die simpel. 'Kom op babe, ik weet dat je het leuk vind.' zegt ze met een grijns die ik maar al te goed ken.

oeff, die brief was echt lovely. Wie is de nieuwe cellmate van Elijah??

Us Against ThemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu