POV ELIJAH
Ik open me ogen en voel iets op me arm liggen. Ik wrijf met me andere hand in me ogen en kijk naast me. Ik grijns wanneer ik zie wie het is. Ik streel haar haren en wrijf over haar wang.
Ze opent langzaam haar ogen en glimlacht vermoeid. 'Hey.' zegt ze met een ochtend stem. Ik glimlach. 'Hey gup lekker geslapen?' vraag ik waarna ze knikt. Ze slaat haar armen om mijn bovenlichaam en legt haar hoofd in me nek. 'Gelukkig is het geen droom.' mompelt ze en ik lach zachtjes. Ik zucht diep en druk een kus op der schouder. 'Gelukkig niet nee.' zeg ik zacht.
Nadat we naar ons bankje zijn gegaan waren we naar mijn huis gegaan. Waar we eigenlijk bij hebben gepraat met mijn moeder en me zusje. Daarna hebben we gechillt, netflix gekeken en bij gepraat totdat we in slaap vielen.
Nu ligt Ara in mijn armen en zijn we stil. Het is een fijne stilte, zulke stiltes heb ik gemist. Ik voel Aras vinger over me tattoo gaan en er onstaat een glimlach op mijn gezicht. Ze kijkt op en kijkt me vragen aan. 'Wat?' zegt ze lachend en ik schud me hoofd. 'Nee niks, wat vind je eigenlijk van me tattoos?' vraag ik met een schreve glimlach. Ze haalt haar schouders op en scant me lichaam. 'Het is veel, en die piercings,' ze wijst naar me tepel piercings en ik grinnik.
Ja ik vond het wel mooi en het staat hot volgens velen.
'Maar, het staat je goed, heel goed zelfs.' zegt ze grijnzend. Ze gaat recht op zitten en bind haar haren in een knot. Ik scan haar lichaam en bijt op me lip, damn ze ziet er hot uit in mijn shirt. Ik ga ook niet liegen ze heeft zelfs meer vorm in haar rondingen gekregen. 'Kan je het zien?' vraagt ze lachend en ik knik. Ze rolt haar ogen en staat op. 'Je ben echt veranderd, van uiterlijk dan.' zeg ik simpel en ik sla de dekens van me af.
Ik ga op de rand zitten en kijk naar elke beweging die ze maakt. 'Hoezo dat dan?' vraagt ze zonder me aan te kijken. Ik ondersteun mezelf met me handen en lik me lippen af. 'Nou je haar is korter, wat erg sexy staat.' zeg ik glimlachend en ik zie haar lachend haar hoofd schudden. 'En damn, je lichaam is vrouwlijker geworden dan eerst.' zeg ik en ik kijk naar haar kont.
Damn, ik ben echt seksueel gefrustreerd.
Ze draait om en ik geef haar een schreve glimlach. 'Hoelang heb je al geen seks gehad?' vraagt ze en ze loopt naar me toe. 'De laatste keer was met jou.' zeg ik hees en trek haar op me schoot. 'Elijah.' zegt ze zacht maar ik schud me hoofd. 'Even dat je het weet, downunder zit ook nog een leuke verrassing.' zeg ik met een grijns en ze begint te blozen.
Damn, ik wil haar zo graag.
POV ARABELLA
Fuck.
Ik weet niet wat ik moet doen en ik hoop niet dat die bedoeld dat die een piercing daar heeft. Ik wil hem zo graag maar dalijk wordt ik gebruikt.
Hij legt zijn hand in me nek en de andere op me bil. Ik leg me hand op zijn borstkas en we kijken elkaar aan. 'Je bent zo mooi.' mompelt die zacht en drukt een kus op me kaak. Ik bijt op me tanden en sluit me ogen. Hij gaat richting me nek en zuigt aan me sweetspot. Er ontstaan allemaal tintelingen door me lijf en het kippenvel staat overal op me lijf. Hij blijft kusjes geven in me nek en het maakt me gek.
Een zachte kreun verlaat me lippen waarna hij stopt. Hij kijkt me verwilderd aan en drukt hongerig zijn lippen op de mijne.Ik krijg 1000 tintelingen door me lichaam en een bom van vlinders ontploft er in me buik. Elijah lijkt te schrikken en trekt zich terug. 'Ik um, ik ga douche.' mompelt die en hij staat op waardoor ik zowat van zijn schoot val. Hij pakt een joggingsbroek en boxer en loopt de badkamer in.
JE LEEST
Us Against Them
ChickLitHet leven van arabella slaat op z'n kop als haar beste vriend na 2 jaar terug komt. Wat moet ze nu doen?