Two

122 6 1
                                    

POV ARABELLA

Ik wordt wakker door me wekker. Ik rek me uit en zucht diep. Gisterenavond zat ik er weer doorheen maar gelukkig heb ik een brief geschreven voor Elijah. Ik neem hem vandaag mee naar school zodat ik hem aan Celine Quentin of Devon kan geven. Ik denk dat ik hem maar aan Quentin meegeef.

Over Quentin gesproken waar de fuck is hij?

Ik sla me dekens van me af en ga op me bedrand zitten. Ik snuffel nog even in me trui en gooi hem met een zwierp op de grond. Ik loop in me kast en pak me lingerie eruit waarna ik naar de badkamer loop. Snel spring ik onder de douche zodat ik extra wakker word. Nadat ik heb gedouched loop ik weer in me kast en zoek een outfit. Vandaag is het warm dus ik denk dat ik een korte broek aan doe.

Ik leg me vinger bedenkelijk op me kin en kijk tussen me kleding. 'Ara schiet je op je moet om 15 min naar school!' roept me moeder. 'Ja ben bijna klaar!' roep ik terug en ik pak snel een blousje en een zwarte korte broek en ik trek het aan.

 'Ja ben bijna klaar!' roep ik terug en ik pak snel een blousje en een zwarte korte broek en ik trek het aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

OUTFIT ARABELLA

Ik doe snel makeup op en me sieraden om. Ik prop me boeken in me tas en pak de brief. Ik ren nog even snel naar me badkamer om me tanden te poetsen en me haar in een rommelige knot te doen. Ik loop me kamer uit en open de kamer van Quentin, wat ik niet moest doen.

Ik tref Quentin ik denk naakt aan en Florè ook. 'Wow dit is best awkward...' zeg ik waarna ik me handen voor me ogen houd. Ik hoor hun 2 grinniken en zucht. 'Ik wou even vragen of je nog naar Elijah gaat?' vraag ik geirriteerd. 'Ja dat ga ik hoezo en je kan weer kijken hoor.' zegt me broer lachend. Ik kijk en zie dat hij al in zijn spijkerbroek staat. 'Kan je dit aan hem geven?' vraag ik waarna ik de envelop geef met de brief erin. 'Tuurlijk zussie.' zegt die met een geruststellende glimlach.

Ik glimlach zwakjes terug. 'Nou doei he en owja Flo je mag wel wat kleding lenen van me als je niks bij heb.' zeg ik en ik loop zwaaiend naar beneden. Even voor de duidelijkheid, Florè is de vriendin van Quentin al 3 jaar en ik hou echt van haar. Ik zie haar nu al als schoonzus. Als ik de keuken inloop geef ik een kus op me vaders wang en op die van me moeder en groet iedereen. Ik pak een eierkoek en stop hem in me mond. 'Ara kunnen we nog langs Jake rijden, hij heeft vandaag geen vervoer.' vraagt Joshua terwijl hij een pruillip opzet. 'Tuurlijk broertje.' zeg ik en haal zijn haren door de war waarna hij geirriteerd zijn haar weer goed zet.

Ik grinnik en trek me schoenen aan. 'Geef zijn adres en we gaan.' zeg ik als ik me tas om me schouder sla. We lopen naar de auto en stappen in. Ik geef gas en rijd eerst langs Jake, een vriend van Joshua en daarna naar school. Vandaag ga ik examens doen... Onderweg zet ik Malibu van Miley Cyrus aan.

POV ELIJAH

Ik probeer me ademhaling matig te houden terwijl ik tegen de boksbal aan sla en trap.

Us Against ThemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu