POV ARABELLA
Vaag hoor ik stemmen om mijn heen. Pff, laat mij slapen ofzo. Op een gegeven moment word ik door elkaar geschud en wordt woest wakker. 'Wat moet je.' zeg ik boos en zie dat inmiddels heel de vriendengroep op me heen staat. Ze zijn aan het gillen en kibbelen tegen elkaar.
'Het escaleert een beetje heel erg en niemand luistert naar mij.' zegt Devin gefrustreerd en wijst recht voor ons.
Elijah en Dustin staan te bekvechten en Celine probeert er boven te komen. Ik wil opstaan, maar relatiseer me dat ik geen kleding aan heb. 'HEY!' roep ik waarna de stilte valt. 'Kan iemand mij hier uitleggen wat er aan de hand is?' vraag ik en ik houdt het deken strak tegen me lichaam aan.
'Dustin had het idee om stoer te gaan praten over hoe hij me zusje heeft geneukt tegen de jongens.' zegt E gevaarlijk kalm. 'Jonge, ik heb al gezegd dat het voor de grap was wat begrijp je er niet aan.' roept Dustin en hij gooi gefrustreerd zijn armen in de lucht. 'Ohja? Waarom zei je dan dat je geld van hun krijg?!' roept Elijah bozer en stapt dreigend op Dustin af. Ik spring tussen Elijah en Dustin in, met het deken rondom mijn lichaam. 'E, niet doen.' zeg ik kalm en duw hem een stukje naar achter.
Het valt muisstil in de kamer. Wat de fuck. 'Wat?' zegt Celine gebroken en kijkt Dustin aan. 'C..' 'Nee, ik dacht- weetje laat maar.' en ze stormt de deur uit, waarna Dustin haar volgt. De rest staat erbij met open mond. Ik kijk rond de kamer en zucht.
Na een tijdje loopt de rest de kamer uit nadat we hebben afgesproken om naar een stadje te gaan als alles weer gesust is.
Ik loop snel naar de badkamer zodat ik eindelijk van dat deken af ben. 'E, kan je ff wat kleding snel aangeven?' roep ik gehaast waarna de deur op een kier gaat en hij het aan mij overhandigd. Ik kleed me snel aan en poets me tanden.
Zodra ik de badkamer uitloop zie ik Elijah op het bedrand zitten, met zijn hoofd in zijn handen. Ik loop maar hem toe en ga voor hem staan. 'E, het is niet jou schuld.' zeg ik zacht terwijl ik een hand door zijn haar haal. 'Ik weet het, maar doordat ik het zo rot zei is ze nu kapot.' zegt hij gefrustreerd. 'Ik ga even bij haar kijken oké? Maak jij je maar klaar.' zeg ik en geef een kus op ze wang waarna ik naar de kamer van Celine loop.
Ik klopt op de deur en bijt op me lip. Hopelijk is ze oké. Er word open gedaan en ik zie Dustin staan met rode opgezette ogen. 'Waar is C?' vraag ik ongerust en storm de kamer binnen. 'Ze is in de badkamer, ze wilt niet praten.' zegt hij zacht. Ik loop naar de badkamer deur en draai aan de hendel. 'C, ik ben het.' zeg ik en klop op de deur. Ik hoor zacht gesnikt en leg me hoofd tegen de deur.
Ik haat het als een van me vrienden verdrietig zijn. Het liefst neem ik al hun verdriet en pijn en deal er zelf mee, in plaats van dat hun het moeten.
Ik zit nu inmiddels al een kwartier tegen de badkamer deur aan, naar Dustin te staren die op het bed zit. 'D, wat is er gebeurd?' zeg ik zuchtend. Hij staat op en begint heen en weer te lopen en spreekt. 'Ik had een grap gemaakt met de jongens, over Cel. Eindstand was het niet gemeend, maar Elijah neemt alles weer te serieus waardoor hij altijd alles moet op fucken wat mij blij maakt.' Hij haalt zijn handen door ze haar en kijkt richting de badkamer. 'Het was nooit me bedoeling om haar zo te kwetsen, ik geef oprecht om haar en zou haar nooit pijn doen.' Ik sta op en rommel aan de deur klink. De deur schiet open en daar staat Celine met een huil gezicht. Ik kijk naar hun allebei en zucht. 'Jullie moeten het denk ik even goed gaan uitpraten met elkaar en daarna met E.' Ze knikken en ik loop de kamer uit.
Marmaris is prachtig en het weer is top. We staan in een winkeltje te kijken naar hoe Devon zit te onderhandelen met de medewerker. Hij vind het te veel geld voor een Neppe Gucci rugzak en het ziet er super grappig uit. Ik hoop dat Celine en dustin het nu onderhand hebben uitgepraat, want ze zijn echt cute bij elkaar. Mijn blik dwaalt af naar elijah die buiten staat en aan het bellen is.
Hoe komt hij aan zo veel schulden bij die enge mannen? Waarom vraagt hij geen geld aan ze pa. Die man is rijk.
'Yes thanks man, have a nice day.' hoor ik Devon zeggen en loopt met een geslaagde blik naar me toe. Ik grinnik en klop op zijn schouder. 'Moet jij niet gewoon in de sales gaan?' Zeg ik op een grappige manier. 'Sowieso dan verkoop ik genoeg.' Zegt hij trots en we lopen lachend naar buiten. 'E, hang die f*cking telefoon op kom we gaan!' Roept Devon en Elijah wuift ons weg.
Jesus, wat een vent.
'Dan niet.' Zegt Devon droog en slaat een arm om me heen. Ik glimlach naar hem en samen lopen we richting het hotel waarna Elijah ons langzaam volgt.
Hier ben ik weer. Terug van weggeweest. Dit is heeeel lang geleden voor mij maar ik ben van plan om dit verhaal af te maken voordat ik fulltime ga werken. So enjoy!
JE LEEST
Us Against Them
ChickLitHet leven van arabella slaat op z'n kop als haar beste vriend na 2 jaar terug komt. Wat moet ze nu doen?