10 dagen later
POV ARABELLA
Ik wordt wakker en spring gelijk recht op. Ik pak me telefoon en kijk naar de tijd. 13:00. Omg, over 2 uur word ik gebeld of ik geslaagd ben of niet. Me hart klopt sneller en ik ben super nerveus.
Ik loop naar me raam en doe gordijnen open. Ik sla me raam open en kijk naar Elijahs kamer, waar ik opeens een schim zie. 'Elijah?' zeg ik onder me adem door en ik knipper.
Er staat niemand.
Ik zucht en draai me om. Vervolgens loop ik naar me kast en pak ik een setje kleding, vandaag is het warm weer dus ik ga voor een rok. Ik wil er nog wel netjes uitzien als ik slaag.
OUTFIT ARABELLA
Ik loop naar beneden waar me ouders, broers en Floré zitten. 'Hey meid, kom we gaan eten.' zegt me moeder opgewekt en we nemen allemaal plaats. Ze heeft pannenkoeken gemaakt en me broertje likt zijn lippen af. 'Dit mag je best vaker doen mam.' zegt die met een volle mond en we lachen allemaal. 'Goh, ga lekker zelf in de keuken staan je bent oud genoeg joshie.' zegt ze plagend en hij rolt zijn ogen. Ik eet een halve pannenkoek want meer kan ik echt niet wegkrijgen. 'En? Ben je al wat nerveus?' vraagt Floré lief. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Al wat? Ik ben zo nerveus net als papa die voetbal kijkt.' mompel ik en iedereen schiet in de lach.
We praten over van alles en nogwat en even ben ik de examenuitslag vergeten totdat de bel gaat. Ik sprint naar de voordeur en maak hem open. Celine, Fabian en haar moeder staan voor de deur. 'Ik trek het niet meer Angela help me ik pis echt in me broek.' roept de moeder van Celine naar mijn moeder en ze wandelt langs me. 'Um kom binnen.' zeg ik lachend. 'Josh!!' roept Fabian en hij sprint richting de keuken.
Ik sluit de deur en kijk Celine gespannen aan. 'Dit is het dan.' zegt ze nerveus en ik lach nerveus. Ik pak haar handen vast en haal diep adem, wat zij ook doet. 'We kunnen het.' spreek ik ons toe. Ze knikt en we lopen naar de woonkamer. Wachten dan maar...
POV ELIJAH
Ik loop te ijsberen door me cel. Wat nou als ik niet slaag. Dan gaat heel me plan niet door. Kom op ik ben 20 jaar en ik kan niet eens slagen. Ik hoor al 2 jaar op college te zitten. 'Jezus doe niet zo hinderlijk.' zegt een irritante hoge stem. Ik draai me geirriteerd om en rol me ogen. 'Kan je niet gewoon je bek houden?!' vraag ik geirriteerd. 'Zegt degene met de grootste bek.' kaatst ze terug.
Ik ben zo blij als ik uit de cel ben. Ik ga de grond kussen ik meen het. Als ik nadenk over hoe lekker me bed gaat voelen en me douche. En Ara natuurlijk. Ik grijns bij de gedachtes van onze naakte, bezweten lichamen tegen elkaar.
JE LEEST
Us Against Them
ChickLitHet leven van arabella slaat op z'n kop als haar beste vriend na 2 jaar terug komt. Wat moet ze nu doen?