POV ARABELLA
Vandaag gaan we een suprise party organiseren voor Elijah en ik, ik moet hem weer afleiden.
30 min geleden
'Dus Devon en Dustin regelen de drank, Floré en Quent zorgen dat iedereen komt van de lijst en Sanne, Josh, Demi en ik zorgen voor de versieringen en alles.' zegt Celine opgewekt en klapt in haar handen. Maar waar ben ik hierin. 'Um, wat doe ik?' vraag ik waarna iedereen kucht en ongemakkelijk kijkt. 'Jij leidt Elijah af natuurlijk.' zegt ze blij. Oh hell no. 'Denk het niet.' antwoord ik en ik sla me armen over elkaar. 'Denk het wel.' antwoord ze uitdagend. 'Nee.' 'Ja.' 'Nee.' 'Ja.' 'Neehee.' 'Jaahaa.' 'Oke best.' zeg ik zuchtend waarna iedereen juicht. 'Ja ja, genoeg.' zeg ik vermoeid. Een hele dag met Elijah. Yay.
heden
Ik stap me douche uit en trek snel me kleding aan.
OUTFIT ARABELLA
Ik stap in me witte allstars en doe wat mascara op. Me haar doe ik in een strakke lage knot en spuit snel deo op. Ik kijk naar de tijd. Kut. Snel ren ik de trap af en loop naar de deur. Zodra ik de deur open doe en zonder te kijken naar buiten stap loop ik tegen iets hards aan. 'Auw.' mompel ik terwijl ik over me voorhoofd wrijf en degene boos aankijk.
'Lukt het gup.' grinnikt Elijah en schud zijn hoofd lachend. 'Ja ja, laten we gaan.' mompel ik lopend richting me auto. Ik wordt gestopt door Elijah die weer voor me staat met een grijns die ik maar al te goed ken. 'Nee.' antwoord ik meteen. 'Awh, toe nou!' mompelt die en maakt een pruillip. 'Ik wil niet dood.' 'Je gaat niet dood.' 'Pff oke dan jij je zin.' antwoord ik en loop richting zijn huis terwijl hij nog juicht achter me.
Zodra we bij zijn 'schatje' aangekomen zijn gooit die een helm naar me toe, die ik natuurlijk met mijn geweldige vangskills laat vallen. 'Good job kneus.' zegt hij sarcastisch waarna ik me ogenrol.
Dickhead.
Voordat ik het weet spring ik achterop en rijden we waarschijnlijk 100 km per uur Elijah kennende. 'Waar gaan we heen.' roep ik boven de wind uit. Eigenlijk wou ik gewoon naar de stad en wat winkels bekijken. 'Dat zie je zo wel.' hoor ik hem vaag zeggen. Pff, ik haat het als ik niet weet waar ik heen ga.
Nee. NEEEEEE.
Ik stap van de scooter en doe me helm af die ik gelijk met volle vaart naar hem toe gooi. Jammergenoeg valt die net voor zijn voeten. 'Dat is niet zo aardig gup.' zegt die grijnzend als die de helm oppakt en aan zijn motor hangt. 'Dat is niet zo aardig.' mimiek ik hem en rol me ogen. Hij pakt de rugzak en lacht. 'Niet zo doen het word hardstikke leuk!' zegt die blij. Ik staar hem boos aan.
Ik HAAT de zee. Je weet niet eens wat onder je ligt en wat er onder je zwemt. Dalijk komt er een haai en dan? Dan ben je visvoer. Nee de zee laat ik lekker buiten me leven, alleen het geluid vind ik best.
'Kom je nog?' roept hij vanaf het strand. Hoe? Oke boeit niet. 'Jaja.' mompel ik en loop richting zijn kant. Nadat we een plekje hebben gevonden haalt hij een kleedje uit zijn rugzak en legt hem neer. Nja, hij probeert het de wind werkt niet echt mee. Grinnikend kijk ik hem toe hoe hij worstelt met het kleedje tot dat hij eindelijk goed ligt. 'Ik heb zeker wel me workout gehad voor de aankomende jaar.' zegt die hijgend eenmaal die zit op het kleedje. Ik schud me hoofd en neem plaats tegenover hem op het kleedje.
'Dus, wat is t plan?' vraag ik nieuwschierig. Hij grijnst. Die verdomme grijns ook altijd. 'Wij.' zegt die en draait naar zijn rugzak, waar die 2 wetsuits uithaalt. 'Gaan surfen.' 'Nee.' antwoord ik. Ik sta op en veeg het zand van me jurkje. 'Ben je gek geworden?' vraag ik geirriteerd.
'Guppies houden toch van water?' zegt die waarna hij om zijn eigen grap lacht. Such an asshole. 'Kom op!' zeurt die door. zuchtend schud ik me hoofd. 'Oke dan.' antwoord ik droog en trek me kleding uit om vervolgens de wetsuit aan te trekken. Elijah geeft me een surfboard en rent naar de zee. Here goes nothing.
Uitgeput, dat is zeker wat ik ben.
Ik kijk naar de bomen die we snel voorbij rijden. Ik kan elk moment in slaap vallen maar dan val ik zeker van deze motor af. Ik verstevig me grip en zucht. Hij grinnikt en ik knijp in zijn zij. Al heel de tijd is die irritant aan het grijnzen of grinniken. Word je gek van.
Hij lachte me de heletijd uit toen ik weer is van me surfplank afviel. Ik haat surfen.
'We gaan naar mijn huis.' roep ik uit het niets. Ik was even vergeten dat ze al zijn huis aan het versieren zijn. 'Okee.' antwoord die simpel en rijd richting mijn huis.
'Jou douche is echt goddelijk.' zegt Elijah wanneer hij mijn badkamer uitkom met alleen een handdoek om zijn middel.
Well hello sixpack.
Ik kuch en gooi zijn kleding naar hem toe die hij jammer genoeg vangt. 'Thanks gup.' zegt die voordat die verdwijnt in mijn kledingkast. Met moeite sta ik op en loop ik in me badkamer. Eindelijk douche. Ik stap in de douche en geniet van de warme stralen op me lichaam. De zee was echt koud, misschien ben ik ook wel koudbloedig maar alsnog.
Nadat ik ben omgekleed en mijn haar en makeup heb gedaan loop ik de badkamer uit.
OUTFIT ARABELLA
Ik spuit een luchtje op en pak een tasje waar ik mijn telefoon en kauwgom in doe. Zodra ik omdraai zie ik Elijah naar me staren. 'Je ziet er beeldschoon uit.' zegt die zacht en slikt. Ik kijk naar mijn outfit en voel me wangen rood worden. 'Thanks.' zeg ik zachtjes waarna ik hem aankijk. 'Waarom zie je er eigenlijk zo uit, heb je een date of?' vraagt die voorzichtig. Ik schud me hoofd en pak de blinddoek die achter is gelaten.
Ik loop om hem heen en doe de blinddoek bij hem om. 'Wat doe je gup.' vraagt die lachend en ik bijt op me lip en ga voor hem staan. 'Vertrouw je me?' vraag ik. 'Ja, altijd.' antwoord die en ik grijns. 'Dan moet je maar afwachten.' zeg ik en trek hem mee naar beneden, naar het feestje.
JE LEEST
Us Against Them
Literatura FemininaHet leven van arabella slaat op z'n kop als haar beste vriend na 2 jaar terug komt. Wat moet ze nu doen?