POV ELIJAH
'Wat heb ik jou gemist, Zara.' zeg ik sarcastisch. Ze geeft me een speels grijns en komt naast me zitten. 'Je hoeft niet zo sarcastisch te doen.' zegt ze zacht. Ze komt dichterbij mijn oor en legt haar hand op me bovenbeen. 'Ik weet dat je me wilt.' fluistert ze zwoel. Ik slik en sta op. 'Ik leef nu al 2 jaar hier zonder seks en geloof me jij bent de laatste persoon waar ik nu seks mee zou willen hebben.' sis ik kwaad.
Ze lacht, als in duivels want ja ze is één grote duivel.
'Wel jammer dat ik hier zit.' zucht ze. 'Anders kon ik wraak nemen op je lieve vriendinnetje.' zegt ze met een gemene glimlach. Ik loop naar haar toe en ga voor haar staan. 'Geloof me, raak haar aan en je bent per direct weer bij Daan, je broer.' grom ik boos. 'Jeez, wat een bedreiging zeg.' zegt ze verveeld. Ik rol me ogen en ontspan. 'Ik moet nu me laatste examen maken dus hou je taai.' mompel ik en ik loop uit de cel, op naar een kamertje waar ik me examen maak met een examen coordinator.
Ik neem plaats en adem diep in. 'Ben je klaar voor?' vraagt de man en ik knik. 'Ready as fuck.' zeg ik en ik begin aan me laatste examen...
POV ARABELLA
Ik open me ogen en staar naar het plafond. Over 10 dagen hoor ik of ik geslaagd ben of niet. Daarna ga ik naar een college in San Diego samen met de rest. We willen met zijn alle bij elkaar blijven en op die college hadden ze wat we allemaal wouden.
Ik pak me telefoon en open de groepschat "dAh HoMiEs 🔥".
Cel: Hey guys, ik was net bij E en hij komt binnenkort vrij! Zullen we een "welcome back" party geven? Me ouders vinden het oke 😄.
Brada: Ik vind het best 👍🏼.
Dustie: Leuk idee Lien, Im in! 🙋🏻♂️
Sannie: Im in 2! 🙋🏼♀️
Devil: Ik doe mee, maar we gaan dan ook helemaal gek hea!
Ik grinnik en schud lachend me hoofd. Als het om feesten gaat dan is Devon wel de expert.
Me: Super leuk! Ik doe mee 🙋🏼♀️!
Schoonzus: Count me in!
Ik open de app met Celine en begin te typen.
Me: Hey schat, leuk idee! Zullen we samen gaan shoppen voor versiering en al die shit. De jongens halen maar het drank!
Cel: Ja gezellig! Kan je vandaag?? Kom dan naar mij x.
Me: Ja ik kan, ben zo bij je x.
Ik leg me telefoon weg en loop naar me kleding kast. Ik pak een spijker broek, een wit shirtje en een spijker jasje en trek het aan.
JE LEEST
Us Against Them
ChickLitHet leven van arabella slaat op z'n kop als haar beste vriend na 2 jaar terug komt. Wat moet ze nu doen?