Fourteen

50 2 1
                                    

POV ARABELLA

Het is maandagnacht en we staan al op het vliegveld. Mijn ouders wouden persé 3 uur van te voren aanwezig zijn. Het is momenteel 04:30 en ik ben kapot. Iedereen ligt of zit slapend in een stoel die op het vliegveld staan. ik zit bij het raam en kijk naar de lucht.

Het is 3 dagen geleden dat ik het gesprek tussen Elijah en de man hoorden, het gaat niet uit mijn hoofd. Ik durf het niet te vragen omdat ik bang ben voor zijn reactie. De blik die ik in zijn ogen zag die avond maakte me bang.

Ik trek de mauwen van mijn trui over mijn handen en luister verder naar mijn muziek. Het is best koud op het vliegveld.

OUTFIT ARABELLA

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

OUTFIT ARABELLA

Opeens zie ik iets naast mij bewegen en ik kijk. Elijah is naast mij komen zitten en staart uit het raam. Ik draai mijn lichaam naar hem toe en doe mijn oortjes uit. Hij kijkt me aan en ik schrik ervan. Hij ziet er uitgeput uit en heeft erge wallen. Ik pak zijn hand en wrijf er over. We kijken elkaar aan en ik zie in zijn ogen dat die me wat wil vertellen.

'Wat deed je buiten, die nacht van dat gesprek?' vraagt die zacht. 'Ik hoorde geschreeuw en ik dacht dat er iets aan de hand was.' zeg ik tegen hem en hij haalt een hand door zijn haar. Hij kijkt me aan en knijpt zacht in me hand. 'Vergeet wat je hoorden en zag oke? wil niet dat je in de problemen komt.' zegt die met een zielige blik.

Hoe moet ik vergeten dat hij 10.000 euro schuld heeft?

17F, is mijn stoelnummer. We mogen eindelijk het vliegtuig in en ik ben snel naar me stoel gerend. Ik plof neer en zucht. Eindelijk op vakantie. Ik stop me oortjes in en zet zachtjes muziek op. Ik sluit mijn ogen voor een tijdje. Ik hoor gekuch naast me en open een oog. Ik kreun moeilijk en ga recht opzitten. Elijah zit bij het raam en een vreemd meisje zit aan de andere kant van mij.

'Dus ben je hier alleen?' vraagt het meisje aan Elijah. Ik rol me ogen en verzet een nummer op mijn telefoon. 'Nee, maar als je zonder vriendin bedoeld dan wel.' antwoord die droog. Het meisje lacht dom om zijn zin waarna Elijah awkward kijkt. Hij pakt mijn benen en legt ze op zijn schoot. Ik glimlach en sluit mijn ogen.

Deze stoelen liggen NOOIT lekker, vreselijk. Hopelijk is rugpijn het waard.

Het is HEEL warm hierin Turkije, jezus. We zijn allemaal bezweet en dood moe maar we zijn er!! Het minder leuke is op de koffers wachten. Langzaam heeft iedereen zijn koffer en je kan al raden van wie die er nog niet is, ME! Ik bijt op mijn nagels en kijk ongeduldig naar de band. Ik voel iets naast mij staan en kijk die kant op. Elijah schuift zijn koffer achter mij en glimlacht naar me. 'Als je wil kan je zitten? Je ziet er moe uit.' zegt die en kijkt naar de band. Ik ga zitten en wrijf in mijn  ogen. 'Thanks.' zeg ik stil en friemel aan mijn trui, die ik om mijn middel heb gebonden.

'Het spijt me gup, het was echt niet mijn bedoeling en ik wil niet dat je boos op me bent. Ik bedoel ik heb je zolang moeten missen en nu moeten we gewoon lol hebben, maar ik heb het ver-.'  ratelt hij maar ik onderbreek hem. 'Het is al goed.' zeg ik met een zwakke glimlach. Hij grijnst en komt achter mij staan. Hij slaat zijn gespierde armen om mij heen een geeft een kus op mijn achterhoofd. 'Je bent de beste.' zegt die zacht. 

Ugh, ik haat het dat ik een zwak heb voor deze jongen.

Ik plof neer op de meest lekkerste bed OOIT. Dit hotel heeft alles! Het bed is een kingsize en je hebt gewoon een mini koelkast met drank, ge-wel-dig Cel ploft naast me neer en zucht. 'sup?' vraag ik en draai mijn hoofd haar kant op. Ze staart naar het plafond en sluit haar ogen.

'Ikhebeensoortvanseksgehandmetdustinenikweetniwatiknietmoetdoen.' Zegt ze snel en in een adem. Ik knipper een keer, twee keer. Even dit verwerken, wat de fuck. 'Wat?' zeg ik verward en ga recht op zitten. 'Ik heb seks gehad met Dustin.' zegt ze zacht en kijkt geniepig. Ik grinnik en knijp in haar wangen. 'Aw cellie en dustibun!' zeg ik met een piepstem waarna Celine mijn handen wegslaat. 'Houop hoor!' gilt ze zowat. We lachen samen en praten er verder over. Blijkbaar op het feest van Elijah, ze waren "dronken". Pff, jatoch neef.

We liggen een tijdje naar het plafond te staren waarna ik een idee krijg. Ik spring op en grijns. 'Ik ben zo terug!' roep ik en storm de kamer uit, op weg naar die van Elijah en Dustin. Ik klop gehaast op de deur. Elijah doet open en ik storm naar binnen. 'Uhm jij ook hallo?' zegt die lachend. Ik draai naar hem om en besef nu pas dat die alleen een handdoek om zijn middel heeft. Ik slik en begin met Dustin zoeken.

'Wat zoek je?' vraagt die wanneer ik onder het bed kijk. 'Uhm, Dustibun zoek ik. Heb jij hem toevallig gezien?' vraag ik wanneer ik weer rechtop sta. Op dat moment komt Dustin de badkamer uitgelopen. Ik grijns en beweeg mijn wenkbrauwen. 'Dustibunnnn' zeg ik en ik loop naar hem toe. 'Jij slaapt bij Cel deze vakantie.' zeg ik tevreden en pak zijn, gelukkig nog ingepakte koffer en rol hem naar de deur.

'Wat? Uhm, hoezo?' vraagt die verward. 'Omdat jullie nog wat uit te praten hebben.' zeg ik met een lachje en duw hem richting de deur. Zodra die de deur uit is draai ik me om en zie ik Elijah met zijn armen over elkaar staan. 'Waar gaat dit over?' vraagt die geirriteerd.

E is heel beschermend over C dus daarom zei ik niet gelijk dat ze seks hebben gehad.

Ik plof op het bed en kijk Elijah aan, damn he is hot. 'Nou?' vraagt die en trekt zijn wenkbrauw omhoog. Ik slik en dwaal af naar zijn gespierde lichaam. Pff, mijn zwak voor hem is niet normaal. 'Is het omdat ze seks hebben gehad?' vraagt die waarna ik uit mijn trans schiet. 'Uhh, ja?' zeg ik awkward. Elijah komt dichterbij en zet zijn handen naast mij op het bed. 'En niet omdat je stiekem jaloers was op dat meisje.' zegt die zwoel in mijn oor waarna er kippenvel over mijn hele lichaam ontstaat.

'I-ik.' maar voor dat ik kan praten plant Elijah zijn warme, zachte lippen op die van mij en verdwaal ik voor de zoveelste in zijn grip.

Us Against ThemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu