تفترش الفرش مقيده من يديها ومكممه بقطعه قماش باليه نظرت لظلام حولها بعيوان تُقتطر حزناً واشتياق لوجوده بجانبها تسلل لعينيها الضوء فغلقت عينيها لثوانى وهى تراه يقترب منها بلوعه عاشق جلس على طرف الفرش ومرر يدهُ على وجنتها بحُب ونطق اسمها بتلذذ ...لوسيندا مش هتحنى عليا وتتطلبي طلاق....
نظرت لهُ بقهر يقيدها منذ سنتين يفك وثقها كل فتره والأخرى لتنفس وهو يفك فوق راسها الايريد تركها وهى لم تستطيع الفرار هتف بتهديد بعدما سئم من تكرار الحديث كل يوم....هرجع فاتن لجوزها هى وابنها مقابل انك تتطلبي طلاق من فهد.....
نظرت له لدقائق وهتفت قائلا...موافقه !؟....
ابتسم بانتشاء فكلها شهور وتبقى عشقهُ الابدى لجوراها الابدا تنفس براحه واكمل وصله تهديدهُ لو فكرتى تلعبي بديلك وتغيري الاتفاق هقول لفهد انك فى بيتى طول سنتين اللى فاتت وانك على علاقه بيا وساعتها هيطلقك برضو لو مقتلتكيش انا ليا وبس مش هسمح تبقى بعيد عنى تانى فاهمه...بزقت على وجهه باشمئزاز وهى تسبهُ بكره.....
اقترب منها وهى يمرر انفهُ على وجهها بهيام صوت انفاسها المرتفع ودقات قلبها التى تخفض بعنف اثر اقتربه جعلها تبكى بانهيار وكلما يرى دموعها تنهمر من مُقلتياها يعتصر فى احضانهُ لينتهى بيه المطاف بكف على وجنتها من حرقه قلبه على دموعها ابتعد ليغادر الغرفه بانهيار وهو يُردد قائلا ...ليه حبتى فهد وانا الا حياه الا يشوبها الخطايا لم يقترب من امراه ولم يدق قلبه إلا لها خطفها لتبقى بجواره ....
♡لم يكُن يوماً فى سطور العشاق جبرا، فهل يتقبل قلب عشق بضرواه واجبار ايعتقد العاشق بأن يفعل مايحلو لها وكل خطوه مباحه بتيار من العشق يهاجم به♡هل ستنهى قصه عشق خلقها القدر بطرفين لتقع فى براثن عاشق يعشقها حد الهوس لتبقى أسيرتهُ الابداا اما خبايا القدر ستغير حكايتها لمره اخرىِ..
تفتكروا مين اللى خطف لوسيندا ، وايه رايكم فى الاقتباس
♡مابعد الفراق♡
♡من بدايه شهر ٥ أن شاء الله هتنزل كل يوم ، مين مستنى ♡
أنت تقرأ
كيف الوصول إليكِ
Romance♡لم يكُن يوماً فى سطور العشاق جبرا، فهل يتقبل قلب عشق بضرواه واجبار ايعتقد العاشق بأن يفعل مايحلو لها وكل خطوه مباحه بتيار من العشق يهاجم به♡