"Did you have to do this?
I was thinking that you could be trusted"☆☆☆
"2009
-Mit gondolnak? Menni fog? - nézett ránk Pierce felvont szemöldökkel.
Nos, az igazat megvallva kicsit sem voltam elragadtatva az ötlettől miszerint megint nekünk kellett a S.H.I.E.L.D. miniszterét kísérgetni.
-Nem. - tette keresztbe a karjait Nina. Hirtelen meglepődve fordultam felé.
-Nem? - sokkolódott le Pierce is.
Blake egy óvatos félmosolyra húzta a száját, és a székében hátradőlve nemes egyszerűséggel feltette a miniszter asztalára a lábait. Sziszegve próbáltam neki jelezni, hogy kezd túl messzire menni, de nem igazán érdekelte. Tudtam, hogyha a fejébe vesz valamit, akkor azt bármi áron véghez viszi.
-Na, de kisasszony. - Pierce kezdett kissé dühös lenni.
Nem volt hozzá szokva az ilyesfajta tiszteletlenséghez. Soha senki nem mert neki nemet mondani. Hiszen egyfajta megtiszteltetés volt, ha a S.H.I.E.L.D. nagyra becsült minisztere személyesen kéri fel az ügynökeit egy feladatra.
-Nézze miniszter úr, én nem testőr vagyok. Különleges ügynök. És nem tartozik a hatáskörömbe az ön seggének a kísérése. - vonta meg a vállát lazán.
Sokkot kaptunk mindketten. Az állam is leesett a helyéről.
-Hogy mondja? - támaszkodott meg az íróasztalán a férfi.
Farkas szemet néztek egymással, és tudtam, hogy most nagy bajba kerültünk.
-Szerintem nem úgy értette. - próbáltam menteni a menthetőt.
-Szerintem meg nagyon is úgy értettem. - eresztett meg egy gúnyos mosolyt.
-Rendben van. - krákogott Pierce.
Nem sejtettem semmi jót a továbbiakra nézve. Imádkoztam, hogy nehogy ez miatt az idióta miatt mindkettőnket kirúgjanak. Ninának mindig is nagy volt a pofája, bárkit beoltott két szóval de, hogy magának Alexander Pierce - nek is visszaszóljon nem is akármilyen stílusban ahhoz aztán tényleg kellett arc. Sohasem tűrték el a tiszteletlenséget. Éppen ezért tartottam attól, hogy azonnal ki is rúgnak mindkettőnket.
-Nos, Blake ügynök nyers véleményét már hallhattuk, Carson ügynök, maga mit gondol? Velem tart? - fordult felém.
Ha addig nem voltam teljesen lesokkolva, akkor az ott megtörtént. Nina halványan elmosolyodott, miközben felém pillantott és óvatosan megrázta a fejét, majd lazán elővette a telefonját és valamit nagyon bütykölt rajta.
ESTÁS LEYENDO
Avengers - You Are My Destiny
FanficDove a Bosszúállókat segítve tengette mindennapjait, miután Nina lelépett. A dolgok kezdtek rendeződni és mindenki szép lassan megbékélt. Carson már hozzászokott ahhoz, hogy bekerült egy számára idegen környezetbe, és a múltját is szép lassan elfoga...