"I've been running through the jungles
I've been running through the wolves
To get to you, to get to you"☆☆☆
-Maradj a tetőn, és ne csapj zajt. - mondta Nina, miközben beindította a kocsit, hogy ha valami történik, akkor maradjon Max közelében, hogy időben tudjon cselekedni.
-Oké, asszem kiestem a rutinból, de igyekszem. - nyújtottam ki a kezeim, majd villám sebességben kerestem meg azokat a kamerákat amiket keresztül láttam őket.
-Jó lesz ha visszarázódunk. - morogta Nina, miközben idegesen lépett a gázra.
-Nyugi. Nem hiányzik még egy közúti baleset is. - forgattam meg a szemeimet.
Ugyan nem vallotta volna be de valójában aggódott egy kicsit a lányért. Egy rossz szava sem lehetett rá, hiszen mindent a lehető legjobban oldott meg, és árnyékként követte Lunát.
-Ki gondolta volna, hogy egy újabb étterembe fog bemenni. - dünnyögte Max, miközben szorosan a tetőhöz lapulva figyelte a lányt.
-Oké, én itt megállok nem megyek közelebb. - állt meg egy kicsit félreesőbb helyen Nina.
-Már kereslek is. - motyogtam.
Szerencsére sikerült egy kamerát találnom, bár nem adott túl közeli képet róla.
-Max rád viszont nem látok rád, és az étteremre sem. - mondtam.
-Vettem. - motyogta.
-Az baj, mert akkor én sem. - sóhajtott fel Nina.
-Várjatok megpróbálok keresni valamit hátha. - mondtam gépelés közben.
Max közben kényelmesen elhelyezkedett, hogy nyugodtan tudjon figyelni.
-Oké, van egy de ez nem a legjobb minőségű. - sóhajtottam.
-Nem baj, csak legyen valami. - vonta meg a vállát Nina.
-Fárasztóbb ez, mint hittem. - mondta Max.
-Ne aggódj, ez még csak a kezdet. Lesz rosszabb is, de jól csinálod, úgyhogy aggodalomra semmi ok. - legyintett Nina.
-Igazából ez nem nyugtat. - túrt bele a hajába Max.
-Ja, tudom. - röhögött fel.
-Jól szórakozol? - forgattam meg a szemeimet.
-Persze. Tök jó egy autóban kuksolni órák óta. - mondta, miközben kinyújtóztatta a lábait.
-Jobban üldögélnék én ott, khmm. - köszörültem meg a torkomat.
-Hallgassál, te tökéletesen jó helyen vagy ott ahol vagy. - mondta.
-Pisilnem kell. - szólalt meg hirtelen Max.
BINABASA MO ANG
Avengers - You Are My Destiny
FanfictionDove a Bosszúállókat segítve tengette mindennapjait, miután Nina lelépett. A dolgok kezdtek rendeződni és mindenki szép lassan megbékélt. Carson már hozzászokott ahhoz, hogy bekerült egy számára idegen környezetbe, és a múltját is szép lassan elfoga...