☆11☆

36 3 0
                                    

"People help the peopleAnd if you're homesickGive me your handand I'll hold it"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"People help the people
And if you're homesick
Give me your hand
and I'll hold it"


☆☆☆

-Mit gondolsz? - lépett be mellém Max.

-Mindjárt kiderül. - vontam meg a vállam, majd a rács ajtót kinyitva léptem be az éppen magához térő Ninához.

-Mi a picsa? - nyekergett.

 Miután kinyitotta a szemeit kissé meglepődve nézett rám, majd ahogy meglátta, hogy hol is van kissé nehezen felült az ágyon.

-Elmondanád, hogy mégis mi ütött beléd? - álltam meg előtte keresztbe tett karokkal.

-Ja, azt én is tudni szeretném. Hogy jutottunk el onnan, hogy éppen elmeséled Max - nak az első ölésed, amiről mellesleg én nem tudtam, ebbe a koszos és poros cellába? Valaki beavatna? - tárta szét a karjait értetlenül.

-Várj... Tehát te nem emlékszel semmire? - lepődtem meg.

-Dove, a picsába már ne beszélj nekem itt félmondatokban. Mi az, hogy semmire nem emlékszem? Valaki beavatna? - kérdezte ingerülten. 

-Mondtál egy - két érdekes dolgot. - köszörültem meg a torkomat.

-Én? - mutatott magára értetlenül.

-Nem baszki anyám. Ha azt mondom, hogy te akkor szerinted? - sóhajtottam a homlokom masszírozva.

-Egy kicsit kifordultál magadból. - szólalt meg a hátam mögül Max.

-Baszki. - húzta el a száját Nina. 

Tudtam, hogy leesett neki, hogy mi is történt. De vártam, hogy elmondja saját magától. Hirtelen a száját rágva a cipője orrát kezdte el bámulni. Összerakta a képet.

-Nagyobb a szar, mint azt hittem. - mondta halkan.

-Beavatnál? - kérdeztem.

-Ja, de menj ki mielőtt az a valami megint átveszi az irányítást. - nézett fel rám. 

Mielőtt szólásra nyitottam volna a számat, hogy márpedig nem megyek sehova, kissé oldalra billentette a fejét és egy pillanatra a szemei sárgán kezdtek el fényleni.

-Oké, oké megyek. - tettem fel a kezeimet védekezésképpen. 

Nem akartam felidegesíteni. Próbáltam én is magamban megérteni, hogy mi is történik de egyszerűen nem sikerült akkor még. Valami még mindig hiányzott.

-Szóval? - kérdeztem miután kívülről bezártam a rácsot.

-Szóval az van, hogy minél előbb vissza kell szereznem az erőmet. Úgy van maximum 5 napunk. Talán kevesebb. - mondta.

-Oké és azt mégis, hogyan tervezed? - kérdeztem felvont szemöldökkel. 

Max mellettem összeráncolt homlokkal koncentrált. Tudtam, hogy milyen neki. Én is voltam tapasztalatlan újonc.

Avengers - You Are My DestinyWhere stories live. Discover now