14 - FİNAL

751 50 297
                                    

Başta öylesine bir flashback yazmak istedim. TATLII

...

Ömer paltosunu sıkıca sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ömer paltosunu sıkıca sarıldı. Hava aniden soğuk olmaya başlamıştı.

"Üşüyor musun?"

Hürkan dikkatini bir şeyler anlatan Emre'den aldı.

"Hayır, yani sorun değil"

"Ya abi sonra izin vermediler girmemize ama baya eskiydi. Gezilecek çok yer vardı. Sözünü aldım ama sonra yine uğrayacakmışız"

Emre yanından geçtikleri galata kulesini görünce geçen ay abisiyle yaptığı Mısır gezisini anlatmaya başlamıştı birden. Hürkan pür dikkat onu dinlerken Ömer midesinin derdindeydi.

Geçtikleri bir diğer caddenin ardından Ömer sıcak yemek kokusunu tanıdı. Nerde duysa bilirdi bu kokuyu. Diğerlerinin sohbetlerini bölüp noodle yapan sokak satıcısını gösterdi.

"Noodle deneyelim mi ya? Baya güzel duruyor. İçimizi ısıtır"

"Neden olmasın?"

Karşı kaldırıma geçip 1'er tane noodle istediler. Tabure yada sandalye bulundurmayacak kadar küçük bir seyyar dükkan olduğu için ayakta denemek zorundaydılar ama kimse için sıkıntı değildi.

Ömer adamın eline parayı tutuştururken verdiği son karton paketi de aldı. Tezgahtan iki chopstik alıp makarnaya sardı. Tadının güzelliğinden çok bu soğuk havada, sıcaklığının ısıtması için bile yenirdi.

Çubukları ile makarnayı didikleyen Hürkan'a baktı.

"Beğenmedin mi?"

"Daha yemedim bile" Utangaç bir şekilde sesini alçalttı. "Ben çubuğu kullanamıyorum ya"

"Söyleseydin yardım ederdim"

Elindeki paketi şimdi diğer müşterilere noodle hazırlayan satıcının tezgahına bıraktı. Hürkan'ın yanına geçip eziyet çeken çubukları elinden aldı.

"Bak birini şu parmağının arasına, biri de şöyle"

Hürkan'ın elini tutup çubukları parmağının arasından geçirdi.

"İlk önce az az alarak yemeye çalış. Sonrasında alışıyorsun zaten"

"Sağol"

Geri çekilip paketini geri alırken Emre'nin kendisine baktığını fark etti.

"Ne var?"

"Bende kullanmayı bilmiyorum"

Ömer henüz tuttuğu paketi geri bıraktı. Bu gece karnını doyurmak nasip olmayacakmış gibi duruyordu. Hürkan ve Ömer yerlerini değiştirdi.

what if | porgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin