Özel Bölüm 4 (son)

378 28 76
                                    

"Herhangi bir keskin tat alamıyorum ama sanki kıtır ekmek gibi, ilginç birşey"

Ömer elindeki paketi kameranın arkasında oturan Hürkan'a verdiğinde genç adam çocuk gibi sevindi.

"Hehe"

Ömer kameraya açıklama yaptı.

"Bu arada tadını beğenmediklerimi yada hoşuma gidenleri arkada Hürkan'a veriyorum"

....

Hürkan bir anda odada girip bilgisayarında takılan Ömer'e baktı.

"Ömer?"

"Ha"

"Adalet lazım var mı sende?"

"Hürkan ne diyon amq?"

"Bu cümleyi söylemek zorundaymış gibi hissettim bir anda, ileride kullanırsın belki"

...

"Evet arkadaşlar şimdi Porçay'ın evini basacağız"

Hürkan asansör aynasından çektiği videodan sonra arabasına binip Ömer'in evine doğru sürdü.

"Evet geldik arkadaşlar zile basıyorum şimdi, haberi yok bu arada"

Ömer saçını kaşıyarak kapıyı açtı. Kamerayı gördüğünde bakışlarını Hürkan'a çekip kafa salladı.

"Bu ne?"

"Evini basmaya geldim. Neler saklıyorsun Porçay?"

"Hürkan aynı evde yaşıyoruz ne bulmayı bekliyorsun"

"Şuan kalbimi kırdın"

...

Hürkan arkası dönük bir şekilde tezgahta bir şeylerle uğraşıyordu. Ömer usulca merdivenden inip arkasından sarılacakken genç adamın kapşonlusunun yanından gördüğü uzun bıçakla geriye sıçradı.

"Ananı sikim, napıyorsun lan"

Hürkan da aldığı tepkiyle şok içinde döndüğünde bir elinde Ömer'in YouTube kariyeri kadar uzun bir bıçak, boşta olan diğer elinde de buğday ekmeği vardı.

"Ekmeğe bal sürüyordum. Yer misin?"

 Yer misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Sevgililer gününde içerikleri değiştirme fikri gece tavanı izlerken aklına gelmişti Ömer'in. Yanında yatan Hürkan'ı uyandırmıştı hemen. Genç adamın o an pek umrunda olmamıştı ama sabah uyandıklarında ilk işleri bunun üzerine çalışmak olmuştu.

Hürkan yeşil gömleğini Ömer'e verdiğinde boşta olan bir yüzüğü de boynuna geçirdi. Yaz mevsimde olmalarından dolayı gömleğinin kollarını katlayan Ömer'e, kolları çok boş gelmişti.

"Kolundaki dövmeyi de çizelim mi? Baya iyi detay olur"

Hürkan üst kata çıkıp yarım saat kalem aradıktan sonra geri döndü.

what if | porgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin