Snape ile Snape'in odasına geldiler."Otur"dedi Snape Diana'ya koltuğu göstererek.Diana koltuğa oturdu.Snape karşısa geldi."Ellerini ver"dedi Diana'ya baktı.Diana başını "hayır" anlamında iki yana salldı ve ellerini arkasına sakladı.Snape Diana'nın ellerine bakmak için arkasından bileğini tutmaya çalıştı.Diana yerinden fırladı."YAPMA!"diye geri sıçradı.Snape ona iyice yaklaştı.Diana'nın ayağı takıldı ve yere düştü.Snape yere diz çöktü."Bak sadece ellerini görmek istiyorum"dedi sesi çok yumuşaktı.Diana başını önüne eğdi.Gözünden iki tane yaş düştü.Ellerini cübbesinin içine sakladı."Ellerine ne olduğunu biliyorum Prof.Mcgonagall anlattı"dedi.Diana başını kaldırdı,babasına baktı."Artık vericek misin?"dedi Snape.Diana ellerini cübbesinden çıkardı.Ellerini Snape'e uzattı,titriyordu çünkü korkuyordu.Snape bunu anlamıştı.Yere Diana'nın yanına oturdu ve onu kucağına oturttu.Diana şaşırdı çünkü böyle bir hamle beklemiyordu."Kormana gerek yok ben varım sadece bana ellerini ver"dedi ve Diana'ya sırıttı.Diana ellerini babasına verdi."Ahh çok kötü görünüyorlar neden daha önceden göstermedin anlamıyorum"dedi Snape.Diana'yı kucağından kaldırdı ve masasının başına gitti."Ellerine iksir yapıcam düzenli şekilde sürersek sıkıntı çıkmaz"malzemelerini aldı ve masasın üstüne koydu Snape."Yalnız iksir canını baya yakabilir normalde yakmaz ama böyle derin yaralarda yakar"dedi ve iksirine başladı.Diana biraz korkmuştu en fazla ne kadar can yakardı ki?Şuanda tek istediği bu odadan gitmekti.Galiba Snape zihnini okumuştu.Cünkü ona değişik bakıyordu."Ellerine bunu sürüp sarıcam sonrada doğru sınıfa gidiceksin ders bana."dedi Snape.Diana başıyla onayladı.Snape iksiri bitirmişti.Küçük bir şişeye doldurdu ve şişeden pamuğun üstüne döktü.Koltukta oturan Diana'nın yanına oturdu,Elini tuttu."Şimdi sakın bağırma ya da ani hareket yapma ağlayabilirsin."dedi ve pamuğu önce baş parmaktan başlayarak sürdü.Diana'nın gözlerinden yaş akıyordu.Yüzü kızarmıştı,canı yanıyordu.Sessizce hıçkırıyordu.Snape iksiri sürmeyi bitirdi.Diana'nın çenesinden tutup yüzüne baktı.Gözleri kızarmıştı."Şşş canını çok yaktı biliyorum ama yapacağım bir şey yoktu kı-Diana."dedi ve iç çekti.Diana'nın göz yaşlarını silip yanından kalktı."Hafi sınıfa git 5 dakikaya gelicem"dedi ve masasına geri döndü.Diana sınıftan çıktı.İksir sınıfına gitti.Sınıfa girince hızlıca Hermione'nin yanına oturdu.Tam sağ tarafında da Harry vardı."Nerdeydin ve ellerine ne oldu neden sargıdalar?"diye sordu Harry endişeliydi."Profesör Snape iksir sürdü."Diana masada ki kalemi eline aldı ve incelemeye başladı."Tamam ama o senin baban neden baba demiyorsun"Hermione bu soruyu sorarken Diana'ya biraz daha yaklaştı."O asla babam olmadı ve olmayacak!"diye hafifçe sesini yükseltti Diana.Tekrar önüne döndü.Tüy kalemi parşomenin üstüne bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Element in Efendisi Diana Snape
FantasyBüyücülük dünyası var olduğundan beri bir kehanet vardı.4 element ateş,su,toprak ve hava.Bunların bir efendisi olacaktı.22 Ekim doğumlu bir kız çocuğu.Her yıl 22 Ekim de doğan büyücü ailelerin çocuklarının elleri kontrol edilir.Kim ki elinde sonsuzl...