10.Bölüm:İlk Ders

268 12 0
                                    

Percy konuştu."Dikkat edin değişmeyi severler" değişmeyi sevdikleri çok belliydi zaten.Merdivenlerden yukarı çıktılar.Çıkarlarken merdivenlerin yanında portreler vardı.Harket ediyorlradı.Portreler 1.sınıfları hoşbuluyorlardı.
Bir portrenin önüne geldiler.Portrede ki kadın şişmandı."Parola lütfen"dedi portre Percy'ye."Caput Draconis"dedi Percy.Portre geriye doğru açıldı.Diana yanında duran Harry'e baktı.Onunda ağzı kendisi gibi açıktı.Bütün 1.sınıflar ve Percy içeri girdiler.Her yer Gryffindor'un temsili renkleri sarı kıtmızıyla döşenmişti."Arkadakiler acele edin"dedi Percy.İçetisi öğrencilerle dolup taştı."Erkekler yatakhanesi üst tarafta solda kızlarınki de aynı yerde sağda bütün eşyalarınız önceden yukarı çıkarıldı."dedi ve başıyla öğrencileri selamlayarak oradan ayrıldı Percy.Bütün öğrenciler yerlerine yerleşti.Gece olmuştu.Harry camın başında oturuyordu.Karşısında baykuşu Hedwig duruyordu.Neredeyse bütün oğlanlar uyuyordu.Harry camdan gökyüzünü izliyordu.Sağ taraftan bir ses geldi.Harry sağ tarafına baktığında kapının önünde geceliği ile duran Diana'yı gördü.Ve kucağında uyuyan Mia'yı."Neden burdasın buraya gelmen yasak değil mi"diye fısıldayarak sordu ona Harry.Diana'da fısıldayarak cevap verdi."Evey yasak lâkin şuan bizi gören yok istersen yanına gelebilirim"dedi ve gülümsedi.Harry başıyla onayladı.Karşısında duran Hedwig'i koluna aldı.Diana içeri girdi ve sessizce Harry'nin karşısına oturdu."Ne yapıyorsun?"diye sordu Harry'e.Harry ona bakmadan cevap verdi."Ailemi düşünüyorum onları hiç tanımadım fakat çok özlüyorum.Sende anneni özlüyor musun?"dedi ve iç çekti.Diana'da başını gökyüzüne çevirdi."Evet bende onu hiç tanımadım fotoğrafları vardır belki.Fakat babama ne zaman sorsam bir şekilde geçiştirip bana annemi anlatmazdı.Bende muggle dünyasında yaşayan 2 dayıma,anneanneme,yengeme,dedeme sorardım.Onlar birer muggle babamı pek sevmiyorlar babamda onları sevmiyor.Ben evlerine babamla gidince içeri girince herkes bana sarılırdı.Anneannem,dedem yengem,dayılarım ve kuzenlerim.Fakat babamı görünce hepsinin yüzü solardı."Diana gülümsedi"Ama artık onları göremiyorum babam gitmeme izin vermiyor.Bazen anneannemlerde kalırdım.Kuzenlerimle oynardık.İki tane kuzemin var biri erkek benle yaşıt diğeri kız benden 6 yaş küçük kardeşler."gözünden bir damla yaş düştü.Mia'nın sırtını okşamaya başladı."Büyük Dayım bana annemden bazı fotoğraflar vermişti fakat onları babam benden aldı.Ama kısa bir süre önce geri verdi yanında da bir tane kolye verdi.Sanırım hediye olarak almıştı."Diana elini göğüsünün içine attı.Mor kolyeyi tutup çıkardı Harry'e gösterdi.Harry kolyeyi eline aldı biraz inceleyip geri bıraktı."Bence geri dönsen iyi olur uyumamız lazım"diye gülümsedi Diana'ya.Diana başıyla onayladı ve yukarı çıktı.Yatıp uyudu.

Sabah olmuştu.Derse geç kalmıştı Diana.Üstüne cübbesini giydiği gibi koridora fırladı."Harry Ron sizin burda ne işiniz var?"diye sordu onlara."Derse geç kaldık Diana peki sen neden burdasın?"dedi telaşlı sesiyle Ron."Bende geç kaldım!"dedi ve üçüde koşmaya başladılar.Ders Mcgonagall'ındı.Koşarak sınıfa daldılar.Fakat Mcgonagall orada değildi.Masasında tekir bir kedi duruyordu."Uhh başardık eğer keç kalsaydık ihtiyar Mcgonagall'ın yüzünde ki ifadeyi düşünebiliyor musunuz?"dedi Ron derin nefesler alıyordu.Masada ki tekir kedi Ron'un önüne atladı.Tam o sırada kedi Mcgonagall'a dönüştü.Diana elini anlına vurdu çünkü bunu biliyordu."Son derece başarılıydınız"diyerek kıvırttı Ron."Değerlendirmeni, için teşekkür ederim Bay Weasley.Belkide Bay Potter,Bayan Snape ve sizi cep saatine dönüştürsem daha yararlı olurdu.En azından biriniz zamanında gelirdi."Harry titreyerek cevap verdi."Y-yolu kaybettik" "Haritaya mı dönüştürsem eminim sıranızı haritasız bulursunuz." Mcgonagall geri masasına yöneldi.Harry ve Ron yanyana oturdu.Diana'da Hermione'nin yanına çöktü.Mcgonagall sıraların arasını dolaşıyordu.Diana'ya gözü ilişti yanına geldi ve elini tuttu.Kendine çekti ve elinin üstünü. parmaklarını kenarlarını inceledi.
*Aşağıda ki fotoğraf çoğunuzu rahatsız edebilir şimdiden özür dilerim <33*

*Aşağıda ki fotoğraf çoğunuzu rahatsız edebilir şimdiden özür dilerim <33*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Diana'nın elleri biraz daha hafifini düşünün*
Diana elini hızlıca çekti."Profesör Snape'in bundan haberi var mı Bayan Snape?"diye sordu Mcgonagall Diana'ya.Diana "hayır" anlamında başını iki yana salladı.Mcgonagall geri çekildi.
Ders bitti.Diana sınıftan çıktı.Harry.Hermione ve Ron peşinden gitti."Eline ne olmuş ki?"diye sordu Harry.Diana elini ona uzattı.Harry elini görünce titredi ve gözlerini kapattı."Ne yaptın eline?!"diye sordu aynı zamanda da bağırdı Ron."Kopardım, parçaladım, yedim ve şuanda da yapıyorum!"diye bağırdı Diana ona.Oradan uzaklaştı.Biraz ilerleyince koridorun sonunda Snape ile konuşan Mcgonagall'ı gördü.Kesinlikle elleri hakkında konuşuyordu.Snape oradan ayrıldı.Diana'nın olduğu yöne geliyordu.Diana onunla ilk defa karşılaşıyormuş gibi karşıdan geldi."Bayan Snape benimle odama gelir misiniz?"dedi Snape soğuk sesiyle.Diana başıyla onayladı ve Snape'in peşine takıldı.

4 Element in Efendisi Diana SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin